coos computer
- V700 register
- Nieuw lid
-
 triton schreef : Staat nu bij de dealer hier in Vlaardingen,
Uitlezen was/is niet mogelijk bij dit type zegt hij.
Is dus al 8 uur bezig geweest met zoeken zonder resultaat.
Start nog niet en dus alweer 480 euro verder .
Als iemand die hoop nutteloos zweeds staal wil hebben mag hij hem na betaling van de rekening ophalen bij de dealer.
Andre
Een dealer die € 60,00 per uur rekent is niet duur.
Mijn Volvo dealer rekent € 85,00 per uur. (8 uur = € 680,

Jammer dat je besluit hem weg te doen.
Succes ermee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hem gezegd dat hij bij 1000 euri moet stoppen en dan weet ikhet niet meer en is het inderdaad op met de poet en zal er nix anders op zitten dan coos te elimineren.
Ik voel me toch beetje genaaid door de dealer....
Weet gelijk weer waarom ik altijd alles eerst zelf probeer.
Andre

- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze dealer had vroeger al geen zin in die oude Volvo s en nu nog niet begrijp ik hieruit.
Voorheen stuurde de dealer je door naar Mart v Hoewijk. (tip had ik je reeds gegeven)
En nu?
Andere Volvo ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb geen geldboom op me rug en kan me ook niet voorstellen dat dit probleem niet al speelde bij de vorige twee eigenaren of ben ik nu te negatief richting hen?
Andre
ps. geld is op en lol is eraf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de vorige eigenaar alleen kunnen terugvinden met een hardnekkig carterontluchtingsprobleem, maar voor de rest is Coos elke dag trouw geweest. (wat ie heeft opgelost trouwens)
Ik denk dat je het moet zoeken in de eigenaar die hem van Henk kocht en hem daarna aan jou verkocht heeft.Ik moet me sterk vergissen, maar ik denk dat Henk geen enkele blaam treft, hij was liefhebber zo blijkt uit al zijn postings.
Doe de auto in ieder geval niet weg, maar laat hem schorsen. Wellicht dat iemand qua opbergruimte nog een auto kwijt kan. Je kunt dan rustig kijken hoe en wat. Bovendien geeft het de tijd iemand die een zaterdagje over heeft eens naar jouw auto te laten kijken, als mini-sleuteldagje, wie weet wat daar uit komt.
Waar staat ie nu, Vlaardingen toch?
Weet je heel zeker dat er peut uit de leiding komt? Hoewel de pomp wel herrie maakt kan het toch zijn dat de terugslagklep het niet doet en dicht blijft staan. Ergo: Pomp lijkt het te doen, maar de brandstof komt nooit bij de motor aan en hij zal dus ook niet aanslaan....check dat!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat reuze vervelend dat deze troubles je autoplezier zo snel al vergallen, André.triton schreef : kan me ook niet voorstellen dat dit probleem niet al speelde bij de vorige twee eigenaren
Was ik in Coos blijven rijden, dan zou het mijzelf hebben getroffen. Maar met de hand op mijn hart : ons heeft Coos steeds trouw gediend en het door jou geschetste probleem is mij,bij Coos althans, volstrekt onbekend.
Ik heb overigens wel eens in de Cevennen gestaan met de 945 lpt , die ook alles prachtig deed, behalve starten. Plaatselijke garagist heeft er uren op gestudeerd: nop.
Nota bene door de ANWB gerepatrieerd en hier thuis (Volvodealer Tilburg) bleek het...jawel de branstofpomp.
Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Brandstofpomp
BRANDSTOFPOMP
BRANDSTOFPOMP
Check dat ding.....!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het probleem zit elders en niet bij de brandstofpomp, hij had wat weinig benzinedruk maar dit is opgelost door nieuw relais.
Andre
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is het overzichtelijk voor iedereen die wilt helpen een overzicht te maken van de gecontroleerde of vervangen onderdelen segmenten. Motortype injectie systeemen tot waar de benzine druk ok is, of je vonk hebt, compressie e.d.
Je problemen en aangegeven oplosingen staan verspreid over meerdere lange draadjes. Voordat iemand je gericht kan helpen moet deze eerst alle bestaande info vergaren, zoals ik.
Ik ben van mening dat als een dealer(!) 8 uur bezig is geweest + info die jij hebt gegeven, hij minimaal had moeten kunnen aangeven waar het probleem zat en niet zeggen: Voor u eenmaal "Geen idee", alstublieft. Dat is dan E 500,-. Hij rekent je 8 uur profesionaliteit en zegt dat hij er niets van snapt.
Had ik persoonlijk niet geaccepteerd.
Als het blok ok is en je slechts problemen met de brandstof hebt kan die weer gaan lopen.
Geef de moed niet op,
Groet,
Eric