Hard ’TAK-geluid’ bij stevig afremmen. Wie herkent dat?
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-08-2024 09:21 #1475715
door Peter Borghs
Beantwoord door Peter Borghs in topic Stuurhuis spoelen
is dat een optie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2024 14:22 #1475717
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Go (namaak) Pro
Hallo Volvisti
Bij sterk insturen naar rechts knakt er ook iets aan mijn auto. Waarschijnlijk ook het stuurhuis. Ik ben al eens op het idee gekomen om een action-camera onder de motorkap te monteren. Maar hoe monteer je zo'n ding zonder dat je het risico loopt dat het ding er onderweg af valt? Of dat ie verschuift? En zie je überhaupt iets onder de motorkap zonder licht?
groetjes
Mathy
Bij sterk insturen naar rechts knakt er ook iets aan mijn auto. Waarschijnlijk ook het stuurhuis. Ik ben al eens op het idee gekomen om een action-camera onder de motorkap te monteren. Maar hoe monteer je zo'n ding zonder dat je het risico loopt dat het ding er onderweg af valt? Of dat ie verschuift? En zie je überhaupt iets onder de motorkap zonder licht?
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
29-08-2024 16:17 #1475720
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Stuurhuis spoelen
Neem zonder meer aan dat - indien dat de kwaal eventueel zou kunnen verhelpen - Timen dit wel had voorgesteld. Zolang er geen andere klachten ontstaan, rijd ik er mee door.
Wanneer het erger wordt, kan ik altijd nog een Action-camera onder de kap monteren...
Adriaan
Wanneer het erger wordt, kan ik altijd nog een Action-camera onder de kap monteren...

Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2024 21:17 #1475740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha ha heb ik ook gehad vorig
Ha ha heb ik ook gehad vorig jaar kon aan 1 kant de hele tandheugel optillen bij flink heen en weer sturen hoorde je tak tak heb er nog wel een filmpje van hier of daar heb er een gereviseerde onder gezet koste 500 euri
Moderators: Jerry Stam