Uitlaat los
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2022 20:57 #1470038
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Klem achterste uitlaatpijp - katalysator 65mm
Klemmstück, Abgasanlage BOSAL 65 mm
10 stuks voor
7,24 € incl BTW
Einheit, Stück: 10
Gewindemaß: M8
De kosten moeten toch wel in het arbeidsloon zitten.!!!
10 stuks voor
7,24 € incl BTW
Einheit, Stück: 10
Gewindemaß: M8
De kosten moeten toch wel in het arbeidsloon zitten.!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2022 23:17 #1470040
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja…..
Hoi Mathy,
Wat ik wilde zeggen is dat als mijn garage een losse uitlaat constateerd en er niet gelijk een klemmetje van een paar euro op schroeft, maar mij daar voor een extra afspraak laat maken en vervolgens 70 euro laat aftikken, ik zeker even een goed gesprek aanga.
Als jij op het terras voor je kopje koffie een rekening gepresenteerd krijgt van 70 euro betaal je deze gewoon zonder protest……
Ik vind het normaal dat wanneer ik mijn auto ophaal bij de garage en ze zeggen; de uitlaat zat los, hebben we even een klem op geschroefd, en ze rekenen daarvoor een paar euro, dan zeg ik, bedankt voor de service.
Wat ik wilde zeggen is dat als mijn garage een losse uitlaat constateerd en er niet gelijk een klemmetje van een paar euro op schroeft, maar mij daar voor een extra afspraak laat maken en vervolgens 70 euro laat aftikken, ik zeker even een goed gesprek aanga.
Als jij op het terras voor je kopje koffie een rekening gepresenteerd krijgt van 70 euro betaal je deze gewoon zonder protest……
Ik vind het normaal dat wanneer ik mijn auto ophaal bij de garage en ze zeggen; de uitlaat zat los, hebben we even een klem op geschroefd, en ze rekenen daarvoor een paar euro, dan zeg ik, bedankt voor de service.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2022 00:54 #1470046
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Iedereen heeft een andere benadering hierbij
De een ziet het als service en een ander denkt fijn dat de garage het meldt voordat ze zelf al besloten hebben het te fixen en je de rekening presenteren zonder overleg.
70 euro is wat ongeloofwaardig maar een uitlaat in een uur vervangen ook. Ik denk dat het allemaal met een korreltje zout gelezen mag worden en met wat relativering.
"En zo zijn eer meer trucs. Ik vind het verbazend dat met name in het autovak mensen zichzelf blijven herhalen in plaats van zich innovatief op te stellen. Maar ieder zijn meug."
Geldt ook voor Volvo-eigenaren
Als er een conservatieve rijdersgroep is....
70 euro is wat ongeloofwaardig maar een uitlaat in een uur vervangen ook. Ik denk dat het allemaal met een korreltje zout gelezen mag worden en met wat relativering.
"En zo zijn eer meer trucs. Ik vind het verbazend dat met name in het autovak mensen zichzelf blijven herhalen in plaats van zich innovatief op te stellen. Maar ieder zijn meug."
Geldt ook voor Volvo-eigenaren
Als er een conservatieve rijdersgroep is....
Moderators: Jerry Stam