Twee maal een uitvallende motor bij mijn 945
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-01-2019 16:12 #1452147
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic goed idee
Willem kan ik dit weekend je auto lenen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2019 15:34 #1452169
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik heb gelukkig geen Audi A6.
Ik heb gelukkig geen Audi A6...
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2019 16:14 #1452174
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Wees blij Willem, ik heb laatst een deurslot vervangen van zo een Audi, het hele inwendige van de deur moet gedemonteerd, alles moet er uit inclusief de hele cassette met raammechanisme en raam.
Als je een nieuw slot gaat halen beginnen ze al te lachen, dat is een heel werk hoor meneer.
Groeten,
Ton Visser
Wormer
Lidnr 116
945 B230 FK MJ 1996
Als je een nieuw slot gaat halen beginnen ze al te lachen, dat is een heel werk hoor meneer.
Groeten,
Ton Visser
Wormer
Lidnr 116
945 B230 FK MJ 1996
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2019 00:59 #1454584
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op zoek naar de onderbreking van het startmotorrelais...
Eindelijk begonnen aan de uitschakeling van de onderdelen van het (euro)alarmsysteem. Dashboardkastje gedemonteerd, maar geen relaiskastje gevonden, waarin ik de overbrugging 50e - 50f kan maken. Ik heb wat foto's van wat ik aantrof. Foto 1: Rechts tegen de wand in de lichte houder een dubbel stekkerblok, waarvan een dikke zwart omwonden draadbos richting relaiskast onder de asbak gaat. En een losse draad met groen stekkertje? Verder zicht op kachelventilatorhuis etc. Onderin links een in schuimrubber verpakte houder, duidelijker zichtbaar op foto 2. Dit lijkt mij niet het gezochte deel van de alarminstallatie. Op foto 3 meer naar rechts zicht op gekleurde stekkers in geel blok, dat lijkt mij ook niet het gezochte onderdeel. Waar zit dat dan wel, zie ik het over het hoofd. of zit het elders verborgen...? Adrian, ik neem graag je aanbod aan om het alarmsysteem aan te pakken...!
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2019 22:26 #1454604
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic dubbel stekkerblok met kabel
Gaat inderdaad naar het euroalarm.
Dat blok vervangen door een immo-relais waar het groene kabeltje ook in gaat en klaar.
Ik denk niet dat deze laatste versie van het euroalarm de brandstofpomp onderbreekt, alleen het starten wordt geblokkeerd. De immobilizer onderbreekt nl de brandstofpomp en die zit al in de auto.
Je kunt ook 50e-50f in de de relaisvoet doorverbinden, ben je ook klaar zonder AB.
volvo700vereniging.nl/node/51334
Blijft de motor lopen, dan is de brandstofpomponderbreking inderdaad niet aangebracht.
Ik heb een immo-controller liggen met opgebouwde AB.
Maak wel een afspraak met je via pb.
Dat blok vervangen door een immo-relais waar het groene kabeltje ook in gaat en klaar.
Ik denk niet dat deze laatste versie van het euroalarm de brandstofpomp onderbreekt, alleen het starten wordt geblokkeerd. De immobilizer onderbreekt nl de brandstofpomp en die zit al in de auto.
Je kunt ook 50e-50f in de de relaisvoet doorverbinden, ben je ook klaar zonder AB.
volvo700vereniging.nl/node/51334
Blijft de motor lopen, dan is de brandstofpomponderbreking inderdaad niet aangebracht.
Ik heb een immo-controller liggen met opgebouwde AB.
Maak wel een afspraak met je via pb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2019 22:53 #1454606
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het dubbel stekkerblok is dus....
...het gezochte relaisblok. Ik had het niet als zodanig herkend.
Alhoewel, de dikke zwart omwonden kabel wel verdacht leek, want ook genoemd door Piet22.
Maar dat is mooi, dan kan ik verder!
Dank je voor je hulp!
Ik heb je pb gelezen!
Alhoewel, de dikke zwart omwonden kabel wel verdacht leek, want ook genoemd door Piet22.
Maar dat is mooi, dan kan ik verder!
Dank je voor je hulp!
Ik heb je pb gelezen!
Moderators: Jerry Stam