ECU Reset
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 09:37 #1449750
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spiegel
Da's mooi! Blijft alleen je spiegel nog over...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 10:30 #1449755
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Controleer daar of het
Controleer daar of het spiegelglas nog wel vast zit. Dat kan losraken van de ondergrond waarop het gelijmd zit.
Als het deels los zit: helemaal loshalen voordat die eraf valt. Vervolgens alles goed schoonmaken, ontvetten, en het glas terugplakken met een goede dubbelzijdige tape. Ik heb HPX tape gebruikt, en dat zit op de betreffende auto al zo'n 150.000 km probleemloos.
Andere redenen waarom de verstelling niet ver genoeg gaat kan ik zo snel niet bedenken: een kapotte motor zou helemaal niet naar links willen.
Als het deels los zit: helemaal loshalen voordat die eraf valt. Vervolgens alles goed schoonmaken, ontvetten, en het glas terugplakken met een goede dubbelzijdige tape. Ik heb HPX tape gebruikt, en dat zit op de betreffende auto al zo'n 150.000 km probleemloos.
Andere redenen waarom de verstelling niet ver genoeg gaat kan ik zo snel niet bedenken: een kapotte motor zou helemaal niet naar links willen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2018 22:30 #1449798
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hebben we zelf ook
Hallo Volvisti
noppen20 schreef: "Ohja, de foutcodes....
-Link naar de site van de volvoclub.org.uk-"
Waarom elders zoeken wat we hier ook hebben? Hierboven, bij "Docs" --> "Technische Vraagbaak" --> "Storingscodes voor 700 en 900 serie"
groetjes
Mathy
noppen20 schreef: "Ohja, de foutcodes....
-Link naar de site van de volvoclub.org.uk-"
Waarom elders zoeken wat we hier ook hebben? Hierboven, bij "Docs" --> "Technische Vraagbaak" --> "Storingscodes voor 700 en 900 serie"
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2018 09:09 #1449808
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Oh, dat kan ik wel
Oh, dat kan ik wel beantwoorden. Ik kijk er nooit omdat het niet compleet is: de motronic codes (960) staan er niet bij. En ik vind het overzicht van de engelse club net wat duidelijker, plus dat dat al online stond toen wij op de site nog niets hierover hadden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2018 10:47 #1449810
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Nou Willem als je hem hier niet compleet en prettig vind kun je ook voorstellen om de lijst wel compleet te maken en wellicht in samen spraak prettiger maken zodat we voor die informatie niet elders hoeven te zoeken maar dat we die hier ook compleet hebben.
Het is dat het mij aan tijd ontbreekt anders had ik dat graag willen doen voor de vereniging.
Het is dat het mij aan tijd ontbreekt anders had ik dat graag willen doen voor de vereniging.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2018 13:16 #1449818
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic TOP!!!
Hallo Tom
Daar ben ik het helemaal mee eens.
groetjes
Mathy
Daar ben ik het helemaal mee eens.
groetjes
Mathy
- noppen20
- Senior lid
-
Minder
Meer
15-10-2018 09:38 #1449832
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Tja.. wat Willem zegt.
Tja.. wat Willem zegt.
Die Engelse is nét wat overzichtelijk.
Zeker wanneer je op de telefoon zit, wat bij mij meestal het geval is wanneer ik de codes wil uitlezen. Anders moet ik de complete laptop de auto mee innemen, incl verlengsnoer omdat de accu het hiervan begeven heeft.
Ook heb ik die pagina opgeslagen, en knipt-en-plakt dan wat makkelijk sneller.
Maarrr....lekker belangrijk waar de info vandaan komt toch?
Die Engelse is nét wat overzichtelijk.
Zeker wanneer je op de telefoon zit, wat bij mij meestal het geval is wanneer ik de codes wil uitlezen. Anders moet ik de complete laptop de auto mee innemen, incl verlengsnoer omdat de accu het hiervan begeven heeft.
Ook heb ik die pagina opgeslagen, en knipt-en-plakt dan wat makkelijk sneller.
Maarrr....lekker belangrijk waar de info vandaan komt toch?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2018 01:20 #1449856
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Stekker eruit?
Hallo noppen20
Zullen we het forum en de site van de Volvo 70 vereniging dan maar opheffen? Veel van de informatie die hier al jaren lang door enthousiaste leden verzameld is, kun je ook elders op het internet vinden. Dus waarom veel geld uitgeven aan een eigen forum en site? En voor kletskoek hebben we tegenwoordig Facebook, dus...
groetjes
Mathy
Zullen we het forum en de site van de Volvo 70 vereniging dan maar opheffen? Veel van de informatie die hier al jaren lang door enthousiaste leden verzameld is, kun je ook elders op het internet vinden. Dus waarom veel geld uitgeven aan een eigen forum en site? En voor kletskoek hebben we tegenwoordig Facebook, dus...
groetjes
Mathy
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2018 08:37 #1449865
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou
Jij wil hier toch niet beweren dat er op onze Facebook pagina geen technische zaken behandeld worden Mathy?
Zoals destijds wel werd bezworen door de heren aanstichters.
En ook voorwaarde was van het toenmalig bestuur.
Groeten,
Ton.
Zoals destijds wel werd bezworen door de heren aanstichters.
En ook voorwaarde was van het toenmalig bestuur.
Groeten,
Ton.
- noppen20
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-10-2018 10:06 #1449867
door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic @mathy; ik weet niet of je nu
@mathy; ik weet niet of je nu op persoonlijke titel reageert, of hier het standpunt van de vereniging komt ventileren. Maar dit is misschien wel de meest bekrompen reactie welke ik in lange tijd voorbij heb zien komen.
Ik post hier iets, om iemand te helpen, met alle bijbehorende goede bedoelingen....
En omdat de info niet hier van de site komt, krijg je gelijk een veeg uit de pan (van een moderator nota bene)
Om dan vervolgens maar gelijk te stellen dat we op deze manier het hele forum op kunnen doeken, massaal naar Facebook kunnen verhuizen en iedereen zijn zuurverdiende centjes in zijn broekzak kan houden.
Het gekke is dat ik dan ook zo gek ben om te gaan verdedigen, waarom ik linkje-A plaats in plaats van linkje-B...
Ik post hier iets, om iemand te helpen, met alle bijbehorende goede bedoelingen....
En omdat de info niet hier van de site komt, krijg je gelijk een veeg uit de pan (van een moderator nota bene)
Om dan vervolgens maar gelijk te stellen dat we op deze manier het hele forum op kunnen doeken, massaal naar Facebook kunnen verhuizen en iedereen zijn zuurverdiende centjes in zijn broekzak kan houden.
Het gekke is dat ik dan ook zo gek ben om te gaan verdedigen, waarom ik linkje-A plaats in plaats van linkje-B...
Moderators: Jerry Stam