USB-C smartphone wil niet/maar kort opladen
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2017 14:07 #1436790
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Wat is
BT ?
Flitsmeister heb ik niet. Gewoon niet te hard rijden ,
Scheelt geld en energie dus.
Heb nooit een probleem ervaren met die action laders bij mijn gebruik.
En de routeplanner zit in de foon en is geen apart apparaat zoals een tomtom
Flitsmeister heb ik niet. Gewoon niet te hard rijden ,
Scheelt geld en energie dus.
Heb nooit een probleem ervaren met die action laders bij mijn gebruik.
En de routeplanner zit in de foon en is geen apart apparaat zoals een tomtom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2017 15:44 #1436795
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BT = blue tooth
BT = blue tooth
Ik kwam er met name achter tijdens de vakanties naar het buitenland dat de Action en andere laders via Chinese sites het niet konden bijbenen.
Mijn Galaxy S5 en ook later ook de OnePlus1 (zonder flitsmeister hoor) maar wel met google maps routeplanner aan (dus ook 3/4g) en (relatief grote) scherm op halve kracht maar wel constant aan, liepen toch langzaam leeg ondanks aan de lader.
Probleem is nu opgelost met deze iets duurdere maar tot nu toe zeer goede lader. Sterker nog, de S4 van mijn zoon laadt tegelijk ook goed bij terwijl ik mijn Oneplus3n aan dezelfde lader heb hangen. Aansteker-aansluiting trekt dit goed, nog geen zekering hoeven te vervangen.
Ik kwam er met name achter tijdens de vakanties naar het buitenland dat de Action en andere laders via Chinese sites het niet konden bijbenen.
Mijn Galaxy S5 en ook later ook de OnePlus1 (zonder flitsmeister hoor) maar wel met google maps routeplanner aan (dus ook 3/4g) en (relatief grote) scherm op halve kracht maar wel constant aan, liepen toch langzaam leeg ondanks aan de lader.
Probleem is nu opgelost met deze iets duurdere maar tot nu toe zeer goede lader. Sterker nog, de S4 van mijn zoon laadt tegelijk ook goed bij terwijl ik mijn Oneplus3n aan dezelfde lader heb hangen. Aansteker-aansluiting trekt dit goed, nog geen zekering hoeven te vervangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2017 17:36 #1436797
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou jammer zijn als de 12V
Zou jammer zijn als de 12V zekering het begeeft. Als ik het goed heb is die bij de meeste auto's 10A, de aansluiting kan dus 120VA leveren. Theoretisch kan je dus een 5V usb lader maken die 24A levert (puur theoretisch en vanuit gaande dat er geen verliezen zijn in de omvormer) een lader die 3A naar de telefoon kan pompen geeft dus nog steeds "maar" 15VA, ruim onder de 120VA die je auto kan leveren.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2017 18:05 #1436803
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Klopt
Rekenkundig
Maar 24 A door die dunne draadjes ? .. Hmmm..
Wel erg ruig
Maar 24 A door die dunne draadjes ? .. Hmmm..
Wel erg ruig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2017 01:21 #1436816
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik had het over wat puur
Ik had het over wat puur theoretisch zou kunnen geleverd worden door de 12V aansluiting. 24A door een usb kabel trekken wordt inderdaad een ander verhaal.
Moderators: Jerry Stam