Vorst doet centrale deurvergrendeling weigeren
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2016 15:45 #1425864
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic daar zit ook de kou
Inderdaad zie je die storing vaak als de ontvanger bij de linker doorstijl is ingebouwd aan de bedrading die daar ligt.
Bij latere autos, vanaf 95, is de relaisvoet achter het dashboardkastje een betere plek.
Bij latere autos, vanaf 95, is de relaisvoet achter het dashboardkastje een betere plek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2016 22:31 #1425881
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitgepuzzeld
Dan ben ik ook uitgepuzzeld.
Het moet iets met de kou, en dus momenteel het vocht te doen hebben als ik het zo lees, maar waar het dan wel in zit.........
Ik weet het nu ook niet meer in welke richting het zit.
Het moet iets met de kou, en dus momenteel het vocht te doen hebben als ik het zo lees, maar waar het dan wel in zit.........
Ik weet het nu ook niet meer in welke richting het zit.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2016 00:45 #1425884
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Antenne
Hallo Volvisti
De "AB tegen het hoofd houden" truc heb ik vaker gehoord. Het heeft niks met de hoogte te maken, maar als ik me niet vergis met het vergroten van de zendantenne. Bij de meeste mensen is het hoofd (niet de inhoud daarvan) groter dan de AB.
groetjes
Mathy
De "AB tegen het hoofd houden" truc heb ik vaker gehoord. Het heeft niks met de hoogte te maken, maar als ik me niet vergis met het vergroten van de zendantenne. Bij de meeste mensen is het hoofd (niet de inhoud daarvan) groter dan de AB.
groetjes
Mathy
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2016 08:53 #1425887
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Aparte combinatie
Adriaan,
Ik vermoed dat je een aparte combinatie hebt. Je vertelde me dat er een echt Volvo alarm in je auto zit. Dan zit er een Guard 2 relais in de relaisvoet achter het dashboard kastje. Je hebt echter niet een Guard 2 AB bediening.
Daarom denk ik dat een aparte AB bediening het CV aanstuurt en daarme indirect het Guard relais.
Je kunt dat controleren door het guard relais er even uit te trekken en dan de ab te bedienen. Werkt de CV via de AB, dan ga je op zoek waar de ontvanger geplaatst is en bewerkt daar de aansluitingen.
Ik vermoed dat je een aparte combinatie hebt. Je vertelde me dat er een echt Volvo alarm in je auto zit. Dan zit er een Guard 2 relais in de relaisvoet achter het dashboard kastje. Je hebt echter niet een Guard 2 AB bediening.
Daarom denk ik dat een aparte AB bediening het CV aanstuurt en daarme indirect het Guard relais.
Je kunt dat controleren door het guard relais er even uit te trekken en dan de ab te bedienen. Werkt de CV via de AB, dan ga je op zoek waar de ontvanger geplaatst is en bewerkt daar de aansluitingen.
Moderators: Jerry Stam