kunststof bladveer 960

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2015 21:26 #1421553 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik Zou
Gezien de meeting van morgen weet ik niet of ik ga zeggen
Neem ze alle drie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2015 20:15 #1421675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Idd zorgelijk
"Zorgelijk is wel dat de bladveer niet meer leverbaar is. Dat geldt sinds kort ook voor de nivomats. Sachs maakt ze niet meer en de voorraad schijnt op te zijn. Werk aan de winkel voor het VKO waar we een deal mee hebben"

Nivomaten kun je idd bij Sachs NIET meer bestellen. Ze zijn er mee gestopt. Ik heb die gasten gebeld omdat ik twee nwe wilde bestellen. Voor wat betreft de voorraad bij Volvo weet ik niet wat Jan aangaf, maar het kan idd heel goed zijn dat dat op houdt of al is opgehouden! Sachs (onderdeel van ZF) levert aan Volvo.... Het ziet er allemaal niet goed uit! Helemaal niet goed zelfs.

Voor wat betreft de normale dempers is het zo dat je nu alleen een keuze hebt bij Monroe of Sachs. Ook Billstein heeft zelfs met de productie van standaard schokdempers voor de 960 II en S/V90 gestaakt... Brrr...

Ik heb een aantal weken geleden een nwe bladveer uit een S90 executive gemonteerd onder mijn 965 II met LPG. Had die veer al heel lang geleden gekocht, maar is nu ook uitverkocht. Er steken nu standaard gasdempers van Monroe onder. De vering is merkbaar stugger en minder comfort moet ik zeggen. Hij ligt wel strak op de weg, daar kan ik niks over zeggen! Jammer van het comfort maar ik had geen keuze. De auto staat wel recht!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam