965 start niet!
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2014 14:30 #1409914
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Niet alleen grote motoren
Het komt bij heel veel auto's voor.
Een collega heeft het gehad met een Mitsubishi Space Star van het vorige model. Mijn moeder met een Daihatsu YRV, en de vriendin van mijn pa met een Opel Astra.
Injectie systemen spuiten veel brandstof in bij een koude start. Zet je hem dan meteen weer uit, of na een paar meter verplaatsen, dan blijft er onverbrande brandstof achter. Start hem later opnieuw en het injectie systeem spuit weer veel brandstof in. Gevolg, verzuipen.
Heeft niets met grote motoren te maken, maar met de gebruikte injectie systemen.
Ook bij <a href=" www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=11703 ">recentere auto's komt het nog voor.
Een collega heeft het gehad met een Mitsubishi Space Star van het vorige model. Mijn moeder met een Daihatsu YRV, en de vriendin van mijn pa met een Opel Astra.
Injectie systemen spuiten veel brandstof in bij een koude start. Zet je hem dan meteen weer uit, of na een paar meter verplaatsen, dan blijft er onverbrande brandstof achter. Start hem later opnieuw en het injectie systeem spuit weer veel brandstof in. Gevolg, verzuipen.
Heeft niets met grote motoren te maken, maar met de gebruikte injectie systemen.
Ook bij <a href=" www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=11703 ">recentere auto's komt het nog voor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2014 14:33 #1409915
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk.
Wel gek dat ik
Duidelijk.
Wel gek dat ik dit bij mijn eerdere 965 2.5 nooit heb gehad. Was wel G3, misschien maakt dat wat uit.
Hij staat nu bij de garage voor "n rib uit mijn lijf" ehh ik bedoel een nieuwe distributieriem en olie verversen.
Wel gek dat ik dit bij mijn eerdere 965 2.5 nooit heb gehad. Was wel G3, misschien maakt dat wat uit.
Hij staat nu bij de garage voor "n rib uit mijn lijf" ehh ik bedoel een nieuwe distributieriem en olie verversen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2014 15:50 #1409918
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Scheelt een "Rib "
"Wanneer je Lid bent van deze mooie Vereniging, kan je tijdens de Sleuteldagen
een Rib uirsparen.
Groet Mart, lidnr.: 950.
een Rib uirsparen.
Groet Mart, lidnr.: 950.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2014 18:01 #1409923
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha,
Ik zal er over
Haha,
Ik zal er over nadenken!
Ben overigens in het verleden lid geweest.
Ik zal er over nadenken!
Ben overigens in het verleden lid geweest.
Moderators: Jerry Stam