Bougiegaten waar wat olie in zit.... Lekkage?
- A en J De Man
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2014 11:42 #1406959
door A en J De Man
Beantwoord door A en J De Man in topic Hoop!
Ben heel blij dat er Hoop is! Hoop is voor mij heel belangrijk... en redding is er zeker.
Maar ben heel blij dat je er eentje hebt. Het is zeker niet te doen om een kromme plaat weer recht te buigen he van het gasklephuis? Zal er een foto van laten zien. Aan een zijde is hij gesloten en verder staat hij een beetje open.
Ik kan trouwens je mailadres niet vinden want ik vind het ledenbestand niet. Misschien kijk ik er overheen?
groetjes,
Jac
Maar ben heel blij dat je er eentje hebt. Het is zeker niet te doen om een kromme plaat weer recht te buigen he van het gasklephuis? Zal er een foto van laten zien. Aan een zijde is hij gesloten en verder staat hij een beetje open.
Ik kan trouwens je mailadres niet vinden want ik vind het ledenbestand niet. Misschien kijk ik er overheen?
groetjes,
Jac
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2014 20:20 #1406971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Via de P.B
Ik heb je een Pbtje gestuurd
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
27-06-2014 00:26 #1406979
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic De L
De luchtweegplaat van de K-Jetronic is krom.
Dat wil nog weleens gebeuren bij een backfire o.i.d
Het is een mechanisch injectie systeem, op basis van die luchtweegplaat bepaalt het systeem de in te spuiten hoeveelheid benzine. Is die plaat krom, dan werkt het systeem niet lekker meer. (Te rijk of te arm..etc.)
Groeten,Gerben
Dat wil nog weleens gebeuren bij een backfire o.i.d
Het is een mechanisch injectie systeem, op basis van die luchtweegplaat bepaalt het systeem de in te spuiten hoeveelheid benzine. Is die plaat krom, dan werkt het systeem niet lekker meer. (Te rijk of te arm..etc.)
Groeten,Gerben
- A en J De Man
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-06-2014 12:35 #1406990
door A en J De Man
Beantwoord door A en J De Man in topic Krom
Ja idd ik snap hem nu wat beter nu u dat zo zegt.
Ja bij mij duidelijk te rijke inspuiting. Utlaat is aan de achterzijde van de auto binneneen grote roetbende en de bougies die er nog maar een week in zitten ook.
Groetjes,
Jac
Ja bij mij duidelijk te rijke inspuiting. Utlaat is aan de achterzijde van de auto binneneen grote roetbende en de bougies die er nog maar een week in zitten ook.
Groetjes,
Jac
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2014 18:26 #1407283
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gevonden!
En ligt klaar voor verzenden ?
Moderators: Jerry Stam