Help! Remklauwhouder rechts stuk...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de brander erop gehouden en na even stoken de pen met een griptang en een hamer eruit weten te krijgen.
Hierna de pen en de bus waterproof geschuurd en daarna gemonteerd met
kopervet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jeroen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet helemaal het midden van het land, maar ik heb hem liggen, ik had drie weken terug hetzelfde, maar dan links.Omdat ik nog niet aan rechts was toegekomen, had ik rechts ook meegemomen, maar niet nodig gehad.940Holiday schreef : Inderdaad, zie nu dat dat geleidepennen zijn. Zitten met rubbertje in het zadel vast. 1van de geleidepennen zit muurvast in het zadel.....ben dus nu op zoek naar een nieuw zadel, met werkende pennen, dit alles voor de versie met abs, dus klauw met 1 zuiger
Ligt in omgeving Den Bosch
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
De zadels links en rechts zijn gelijk.Baseman schreef :
Niet helemaal het midden van het land, maar ik heb hem liggen, ik had drie weken terug hetzelfde, maar dan links.Omdat ik nog niet aan rechts was toegekomen, had ik rechts ook meegemomen, maar niet nodig gehad.940Holiday schreef : Inderdaad, zie nu dat dat geleidepennen zijn. Zitten met rubbertje in het zadel vast. 1van de geleidepennen zit muurvast in het zadel.....ben dus nu op zoek naar een nieuw zadel, met werkende pennen, dit alles voor de versie met abs, dus klauw met 1 zuiger
Ligt in omgeving Den Bosch
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nogmaals bedankt voor de snelle service. Neee hij zit er nog niet onder. Ik heb met een collega gewerkt aan de auto bij hem thuis. We hebben vrijdag gepland staan om de remklus af te maken. Alleen nog rechtsvoor en nieuwe remolie.
Daarnaast nog stabilisatorstangen en champignons vervangen. Hopen dat dat in een dag lukt en de sloep vrijdag avond weer rijdt!
Groet!
Jeroen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi zo, dat hoop ik ook.Dan is ie iig op tijd af voor de sleuteldag....940Holiday schreef : Hopen dat dat in een dag lukt en de sloep vrijdag avond weer rijdt! Groet! Jeroen