Help! Remklauwhouder rechts stuk...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2013 20:42 #1395325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laatst hetzelfde probleem
Laatst hetzelfde probleem gehad met de V90, bij de rechterklauw zat de geleidepen muurvastr geroest.
Ik heb de brander erop gehouden en na even stoken de pen met een griptang en een hamer eruit weten te krijgen.
Hierna de pen en de bus waterproof geschuurd en daarna gemonteerd met
kopervet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2013 23:06 #1395337 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Dank voor de tips! Hier kan ik mee verder!

Groet,

Jeroen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2013 09:02 #1395355 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Den Bosch

940Holiday schreef : Inderdaad, zie nu dat dat geleidepennen zijn. Zitten met rubbertje in het zadel vast. 1van de geleidepennen zit muurvast in het zadel.....ben dus nu op zoek naar een nieuw zadel, met werkende pennen, dit alles voor de versie met abs, dus klauw met 1 zuiger

Niet helemaal het midden van het land, maar ik heb hem liggen, ik had drie weken terug hetzelfde, maar dan links.Omdat ik nog niet aan rechts was toegekomen, had ik rechts ook meegemomen, maar niet nodig gehad.
Ligt in omgeving Den Bosch

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2013 11:54 #1395365 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Links

Baseman schreef :

940Holiday schreef : Inderdaad, zie nu dat dat geleidepennen zijn. Zitten met rubbertje in het zadel vast. 1van de geleidepennen zit muurvast in het zadel.....ben dus nu op zoek naar een nieuw zadel, met werkende pennen, dit alles voor de versie met abs, dus klauw met 1 zuiger

Niet helemaal het midden van het land, maar ik heb hem liggen, ik had drie weken terug hetzelfde, maar dan links.Omdat ik nog niet aan rechts was toegekomen, had ik rechts ook meegemomen, maar niet nodig gehad.
Ligt in omgeving Den Bosch

De zadels links en rechts zijn gelijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2013 16:14 #1395381 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mijn 'normale' onderhoud
Bij mijn 'normale' onderhoud haal ik om de 3 jaar die geleidepennen eruit, schoonmaken en weer in het vet. Dat tegelijk met remolie vervangen. Die geleidepennne smeren is een werkje van niks (kwartier als het wiel er toch af is) en je voorkomt dit soort ongein. Wat op zich wel normaal is als je 20 jaar niks smeert....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2013 10:46 #1395483 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En?
Zit het er weer onder?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2013 20:40 #1395574 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nogmaals bedankt
Hi Bas,

Nogmaals bedankt voor de snelle service. Neee hij zit er nog niet onder. Ik heb met een collega gewerkt aan de auto bij hem thuis. We hebben vrijdag gepland staan om de remklus af te maken. Alleen nog rechtsvoor en nieuwe remolie.

Daarnaast nog stabilisatorstangen en champignons vervangen. Hopen dat dat in een dag lukt en de sloep vrijdag avond weer rijdt!

Groet!

Jeroen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2013 22:20 #1395591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Check

940Holiday schreef : Hopen dat dat in een dag lukt en de sloep vrijdag avond weer rijdt! Groet! Jeroen

Mooi zo, dat hoop ik ook.Dan is ie iig op tijd af voor de sleuteldag.... ;-)<a href="node/50401">Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 2 november 2013</a>

Moderators: Jerry Stam