Raad bij een aanschaf van een 740 van 1985
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
oudevolvo schreef : Zo te zien is er al wel eerder laswerk verricht aan de bodem en ik twijfel of dat voor de APK goed genoeg is. Daarnaast weet je niet hoeveel er nog onder kit en tectiel verborgen zit. Het zichtbare werk is al aardig wat.
Even afhankelijk van hoe het balletje van de <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/category/wegenbelasting/ ">afschaffing van de wegenbelasting vrijstelling gaat rollen verwacht ik dat de prijs van 1985-er auto's nog wel eens verder kan dalen.
<a href=" www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=55&t=20519 ">Deze 245 is de afgelopen vier maanden ook al gezakt van 1750 naar 750.
Ook ik zou deze laten staan en even rustig afwachten wat het kabinet doet en verder kijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martijn Caris
- Nieuw lid
-
Die van mij is 10x25cm ingelast bij bestuurderskant, en daar was eigenlijk (bijna) niets aan te zien voor ik begon met slijpen. Dus deze is een regelrecht fiasco!En de kmstand zou ik ook met een korreltje zout nemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Weet
Je
Het bij benadering.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou deze staat als het nog goed is in oostenrijk.
bij salzburg.
volgens de verkoper kan hij op eigen kracht en exportplaten naar nederland gereden worden.
de wagen staat sinds 2012 stil
heb van de verkoper alle papieren per mail gekregen.
en heeft maar 3 eigenaren gehad.
mvg