ratelend geluid rechtsvoor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2012 13:47 #1372644
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga ze bestellen. Het was
Ik ga ze bestellen. Het was nog wel mogelijk om bij nordicar te worden ingepland maar dat heb ik afezegd omdat ik dan niet kan.
Misschien kom ik even op en neer om hallo te zeggen en bij Nordicar de juiste rubbers aan te schaffen.
Ik constateerde overigens ook dat het linker champignonrubber verrot is, maar het rechter voorwiel ratelt....het owrdt er niet duidelijker op.
Kan het zo zijn dat de inbus bouten aan de binnenkant van de remklauw niet volledig aangedraaid zijn. Dat a.h.w. de hele klauw met schijf samen ratelt?
Misschien kom ik even op en neer om hallo te zeggen en bij Nordicar de juiste rubbers aan te schaffen.
Ik constateerde overigens ook dat het linker champignonrubber verrot is, maar het rechter voorwiel ratelt....het owrdt er niet duidelijker op.
Kan het zo zijn dat de inbus bouten aan de binnenkant van de remklauw niet volledig aangedraaid zijn. Dat a.h.w. de hele klauw met schijf samen ratelt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2012 14:14 #1372646
door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Zeker...
Heb ik ook een keer gehad
, maar dat hoorde ik vooral wanneer ik ging remmen en vervolgens de rem losliet vlak voordat je stilstond. Het was remmen en dan "kloink" maar ik kan me voorstellen dat e.e.a. ook op andere momenten/situaties ratelt.
Is geen hele fijne conditie van je remmen en ik zou dat ASAP even controleren met een inbus 10. Dat kan je doen zonder opkrikken en gewoon op straat. Even vol insturen en dan kan je er waarschijnlijk wel bij anders even je voorwiel erafhalen. Je hoeft geen helderziende te zijn om te kunnen voorzien dat een eruit vallende inbusbout hele "aparte" verschijnselen kan veroorzaken.
Is geen hele fijne conditie van je remmen en ik zou dat ASAP even controleren met een inbus 10. Dat kan je doen zonder opkrikken en gewoon op straat. Even vol insturen en dan kan je er waarschijnlijk wel bij anders even je voorwiel erafhalen. Je hoeft geen helderziende te zijn om te kunnen voorzien dat een eruit vallende inbusbout hele "aparte" verschijnselen kan veroorzaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2012 20:49 #1372686
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Remklauw
Zoals een meedraaiende remklauw! Hihi
Moderators: Jerry Stam