Enkele vragen over de v90 Update Alarmsysteem

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2012 21:59 #1362110 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic dubbel rood...!
Aardige man. Nu krijg je dubbel rood. Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent, want dat kan ook de diagnose van je reactie zijn. De lekstroom van de s90 is opgelost... . Nu jou v90 nog..., En voordat je het weet is ie gejat..., ik weet nu hoe het moet...  ..
En..., het exentrieke alarm hoort inmiddels in de s/v90-ers... (althans dat heb ik je wel eens horen verkondigen). Het is inmiddels verkozen tot een gewild orgineeel accessoire bij deze laatste "achterwielers"...
(p.s.: Kom weer eens snel langs met je kleine ""mannetje"... )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 01:15 #1362140 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hij zal maar weg zijn als je hem nodig hebt
Hallo Martijn

mbroeren schreef : Sloop gewoon dat alarm eruit. Als ik me niet vergis, heeft de S/V90 ook een startblokkering. Lijkt me meer dan genoeg want wie wil die dingen nou jatten????

Iemand die een vluchtauto nodig heeft.  Iemand die een stevige auto nodig heeft voor een ramkraak.  Iemand ...
Er is zelfs een blauwe Kadett gejat... Staat <a href="/node/44919" target="_blank">hier</a> op het forum.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 09:37 #1362147 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic startonderbreking
die Kadet heeft geen startonderbreking. Mijn verzekeraar beweert dat er nog nooit een 960-II van ouder dan 5 jaar gejat is (in zijn bestand)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 09:38 #1362148 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fijn

geejee schreef : De lekstroom van de s90 is opgelost

fijn! Wat was het nou bij jou?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2012 00:35 #1362306 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic tussen de oren...
@ Martijn,
Bij mij zat het "tussen de oren". De lekstroommetingen leverden allemaal hetzelfde op, minimaal, gebruikelijk dus, begreep ik. Mijn handicap is dat éne ritje op dinsdag in de week, rustig sukkelend binnendoor naar Maarsen over het dijkje en de "rondweg noord" vanaf de A2 wat vlotter terug. (totaal 12 km.) Op advies van Leo toch maar aan de "druppelaar" gezet...

Moderators: Jerry Stam