V90 multilink bussen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2012 10:09 #1362750 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grote vooruitgang!
@mbroeren
Fijn hè! Het is weer genieten nu.
Sommige zaken moet je na zo'n 16 jaren toch echt eens vervangen. De rubberenbussen vóór bijvoorbeeld.
Ik vind dit nog steeds een van de beste investeringen, het kostte me net geen €300,-, in de afgelopen tijd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2012 11:42 #1362761 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic precies
precies, die bussen en de bladveer (vorig jaar) zijn zaken die ik veel eerder had moeten aanpakken. Het scheelt enorm veel in rijgedrag. Ben nog wel wat ontstemd over het gekraak dat ik vroeger allen bij vorst hoor maar tegenwoordig altijd (voor) als ik over een drempel ga.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2012 13:32 #1362778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog steeds gekraak?
Had ik ook (gekraak over drempels), maar is nu echt geheel voorbij.
Is kennelijk toch een combinatie van rubberbussen vernieuwen en ... Stabilisatorstangetjes misschien?
Bij mij is in de afgelopen jaren al heel wat vervangen. Met het vervangen van de bussen was de voortrein eindelijk stil.

• Rutger Hovestad
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2021 20:14 #1468420 door Rutger Hovestad
Beantwoord door Rutger Hovestad in topic Vervangen bussen bovenste draagarm, achter (V90 multilink)
Bij de APK bleek dat één van de bussen niet meer goed was (de voorste van de bovenste draagarm). Nu heb ik de arm gedemonteerd wat op zich al best een klus was. Zijn er leden die deze klus eerder hebben gedaan en nog tips en trucs hebben? Ik wil ook nog de bus vervangen welke in het subframe zit waarin vervolgens de draag arm rust. Tips en suggesties om deze bus uit het subframe te krijgen zijn meer dan welkom.

Moderators: Jerry Stam