V90 multilink bussen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nieuwe arm erop gezet en direct ook nieuwe bussen erin. Gisteravond ook de rechterkant gedaan. De nivomats had ik al een maand eerder vervangen.
In het rijden is dit direct merkbaar. De V90 heeft inmiddels wel ruim 513.000km gereden.
Ik kan iedereen aanraden dit te doen. De V90 rijdt veel strakker.
Op de foto's de aanpak en installatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bussen links en rechts zijn ongeveer 125 euro. Deze zijn bij VOMD besteld.
De linkerarm die verbogen was heb ik voor 50 euro tweedehands weten te bemachtigen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon vervangen is de beste optie, kwa veiligheid en ook kwa uitlijning.
Je krijgt hem nooit meer exact zoals ie was.
- V700 register
- Nieuw lid
-
E I N D E L I J K.
Ik ken m'n wagen totaal niet meer terug. Blijf maar (rond)rijden ook trouwens.
Kostte me net geen €300,- bij de Volvodealer (Vos/ Gorinchem). Daar heeft men eindelijk door wat de bijgeluiden veroorzaakt.
Al heeft mijn wagen net 125.000 km. gereden, de rubbers drogen na 16 jaren toch wel wat uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
in de zin van ander weggedrag of enkel geen gekraak meer (waar ik ook gek van word)JohnPlayerSpecial schreef : Ik ken m'n wagen totaal niet meer terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mbroeren schreef :
in de zin van ander weggedrag of enkel geen gekraak meer (waar ik ook gek van word)JohnPlayerSpecial schreef : Ik ken m'n wagen totaal niet meer terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto is nu eindelijk stil; geen gekraak en geknars meer. Ook lijkt 'ie strakker te rijden en beter gedempt.
Eindelijk hebben de monteurs van Vos het gevonden. Mede op advies van Jan Snijder die eenzelfde ingreep bij z'n wagen liet ondergaan.
Mijn wagen is in 3 jaren tijd voor dit euvel bij verschillende bedrijven, ook Volvo, geweest. Nooit heeft men echt de vinger op de zere plek weten te krijgen. Wel verrichtte men diverse werkzaamheden en verving men diverse onderdelen. Geldklopperij?
Na de laatste ingreep bezit mijn 960 eindelijk de manieren die ik eigenlijk van 'm verwacht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Over het bijbuigen, ik kon niet met de pers de rubbers eruit krijgen vanwege de vorm. Vandaar het branden. Optie om bij te buigen heb ik niet eens overwogen.
De V90 moet het goed doen en zeker als je tegen de 6 uur aan het sleutelen bent voor links en recht.