740gle stottert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : Heb je de foutcodes eerst ook gewist, toen een stukje gereden en vervolgens uitgelezen ? Alleen op die manier weet je of je naar een actuele storing zit te kijken.Ik denk dat noodloop minder vermogen geeft, inderdaad langzamer reageren/optrekken.
wissen heb ik nog niet gedaan, de correcte manier hoe dit moet weet ik niet. (kan alleen de accuklem loshalen en een nachtje laten staan voor de geest halen)
henk 940LPT schreef : Ik las zojuist de pagina met foutcodes (<a href="/node/376" target="_blank">hier</a>, voor ontsteking) nog even door, daar staan helemaal rechts ook de symptomen beschreven.Symptomen voor 1-4-3 zijn: Slechte acceleratie, weinig (trek-)kracht en hoog brandstofverbruik. Lambda lampje aan.
hij reageert naar mijn gevoel wisselend, de ene keer goed de andere keer stottert hij. brandstofverbruik ligt sinds ik hem in bezit heb al redelijk hoog... +/- 500 km op een tank (50ltr)
lambda lampje brand niet.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
wel gek want een collega van rijd een 740 2.0 en die rijdt rond de 1 op 14... is er dan zoveel verschil tussen een 2.0 en 2.3?
ligt natuurlijk aan de rechtervoet maar we zijn allebei rechterbaan ridders....
die storing zal ik eens proberen te wissen op de manier die in het linkje werd mee gestuurd....
- V700 register
- Nieuw lid
-