Computer stuk (?) NIET DUS!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2011 13:02 #1341182
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic KNAC
Is wat kleinschaliger dan ANWB (Ik baal zelf ook van 3 lidmaatschappen voor twee auto's, en ne een vierde voor het vierde rijbewijs. En nog steeds twee auto's....
)
www.knac.nl/lidmaatschap/
Ga het zelf dus ook maar eens lezen.
www.knac.nl/lidmaatschap/
Ga het zelf dus ook maar eens lezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2011 23:12 #1341223
door Piet van der Plas
Tip: als je de brandstofleiding-snelkoppelingen los maakt van de pomp, geen kracht zetten op de zijpiefjes waar de slangen aan vast zitten. Die zijpiefjes zijn vrij fragiel na 15 jaar en als die afbreken ben je de sjaak. Dan kan de tank er onder uit om nieuwe slangen te monteren.
Beantwoord door Piet van der Plas in topic DreamOn2003 schreef:
Update
Goh, heeft de ANWB de remmenreiniger-inspuittest niet gedaan?DreamOn2003 schreef : Update 22-12:Broekhuis wist na een kwartiertje dat het de branstofpomp is. Klap erop en lopen..Ik heb wel gelijk een pomp besteld, maar ze hebben geen tijd om die in de tank te hangen voor begin januari. Dus dat wordt woensdag de pomp halen en zelf maar monteren.
Tip: als je de brandstofleiding-snelkoppelingen los maakt van de pomp, geen kracht zetten op de zijpiefjes waar de slangen aan vast zitten. Die zijpiefjes zijn vrij fragiel na 15 jaar en als die afbreken ben je de sjaak. Dan kan de tank er onder uit om nieuwe slangen te monteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2011 00:42 #1341235
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Remmenreiniger
Da's nou idd gek, ANWB heeft wel remmenreiniger in de luchtinlaat gespoten. Maar dan sloeg de motor nog niet aan.Ik begrijp dus ook niet hoe Broekhuis bij een defecte brandstofpomp terechtgekomen is. Zou er toch meer aan de hand zijn?Ga m'n best doen om die zijpiefjes heel te houden....
24-12-2011 08:12 #1341383
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Aanrader
Ik ben akl een jaar lid en ik vind het al een groot voordeel dat het blaadje niet rechtstreeks het oud papier in kan, maar echt leuk leesvoer is. Ik heb maar 2 auto's op de weg en 1 rijbewijs, maar met het classic car pakket heb je in het buitenland met een wagen van 25+ gegarrandeerde repatriering. Met 1x pech met een anwb lidmaatschap op 5 km van de grens in belgie vind ik dat toch wel wat waard. Zeker met nu 2 780's van 25 en 2 340's van 26. (en nog 2 celica's van 30+)JP Elverding schreef : Is wat kleinschaliger dan ANWB (Ik baal zelf ook van 3 lidmaatschappen voor twee auto's, en ne een vierde voor het vierde rijbewijs. En nog steeds twee auto's....
)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Moderators: Jerry Stam