Hoog laag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 09:07 #1339293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahaha
ja Gerben en met de klep aan de achterkant. Ik ga eerst met een cisklep aan de gang, dan lees ik dat het ook de opvoerpomp zou kunnen zijn als er weinig benzine in zit (meestal wel, als ik niet genoeg gespaard heb om te kunnen tanken) want hij 'sterft' ook bijna als ik moet remmen voor een stoplicht oid, kaktie in naar 400 toeren waardoor hij soms afslaat.
Wel leuk als je her en der leest wat het zou kùnnen zijn kan je bijna alles gaan vervangen 'under the hood', maar wie weet ......
Wel leuk als je her en der leest wat het zou kùnnen zijn kan je bijna alles gaan vervangen 'under the hood', maar wie weet ......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 09:29 #1339297
door V700 register
) kunt testen. Bijv. CIS-klep en gasklephuis schoonmaken etc. Dure onderdelen vervangen kan altijd nog...
Beantwoord door V700 register in topic Goedkoop en gemakkelijk beginnen....
Daarom met je onderzoek altijd beginnen met de dingen die je goedkoop en gemakkelijk (liever lui dan moeTomaat schreef : Wel leuk als je her en der leest wat het zou kùnnen zijn kan je bijna alles gaan vervangen 'under the hood', maar wie weet ......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 11:45 #1339302
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Henk dat idee had ik ook. Kan zo'n CISklep ook kapot zijn toevallig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 12:08 #1339304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een
Een CIS klep kan wel stuk, maar heel vaak komt het volgens mij niet voor. Zijn nieuw niet goedkoop (€ 180 euro iod), heb ik al eens gemerkt. Ruilen met een 2e handse, misschien voor een half uurtje als testje, kan ook uitsluitsel geven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 13:16 #1339310
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
is idd niet goedkoop hahaha. Ga maar eens zo'n ding uit een andere lenen. Is het nog motortype gebonden eigenlijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 13:19 #1339312
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
Dacht dat er wel verschillende uitvoeringen zijn. Waar welke gebruikt (of waar de verschillen in zitten) zijn durf ik niet te zeggen. Boschnummer vergelijken, dan kun je wel zien of ze verschillen of niet.
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2011 15:33 #1339322
door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Hoog laag heb ik ook gehad
Hoog laag stationair lopen heb ik ook gehad met een 740 Turbo (B230FT) die ik ooit heb gehad. Na een zoektocht met veel onderdelen vervangen kwam het er bij mij op neer dat de brandstofdruk niet goed was. Het vervangen van de brandstofdrukregelaar heeft toen bij mij voor de oplossing gezorgd. mochten de CIS-klep en de vacuumslangetjes geen uitsluitsel geven, kan je altijd nog controleren of de brandstofdruk wel goed is. Het slangetje naar de brandstofdrukregelaar kan natuurlijk ook het probleem zijn maar die valt onder de vacuumslangetjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2011 11:16 #1339387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gisteren
een stuk wezen rijden en zou Hendrik nou gelijk hebben?
Moderators: Jerry Stam