AW71 Lock-Up schakelt uit, bij gas los, is dat normaal?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als mijn bak bij 130 met gas los uit de lock-up schiet, heb ik druk te kort en waarschijnlijk te laag oliepeil.....??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ja, of het systeem voor de lockup is versleten ("Worn bushings")Baseman schreef : Als mijn bak bij 130 met gas los uit de lock-up schiet, heb ik druk te kort en waarschijnlijk te laag oliepeil.....??
Groeten,Gerben</div>
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Axiale speling, neem ik aan dat je bedoeld, toch? (dus speling, zeg maar dwars op de auto/rijrichting)Adrian schreef : Voel eens aan het lager. Dat wordt wel eens vervangen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Vraag eens aan Leon of Chilm, zij hebben het lager aan het staartstuk vervangen:
www.volvo700vereniging.nl/node/34891#comment-184796
groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Axiaal is in de richting van de hartlijn van de as, radiaal is in het vlak loodrecht op de hartlijn van de as.In jouw geval, bij cardanas/baklager,: Axiaal is in de lengterichting van de as, richting voor/achterkant van de auto. Radiaal is loodrecht op de lengterichting van de as, dus naar bestuurders/passagierszijde en/of naar de grond/bodemplaat van de auto.Baseman schreef : Axiale speling, neem ik aan dat je bedoeld, toch? (dus speling, zeg maar dwars op de auto/rijrichting)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de uitleg, ga er vaker mee de mist in, geloof ik...henk 940LPT schreef : Axiaal is in de richting van de hartlijn van de as, radiaal is in het vlak loodrecht op de hartlijn van de as.