tikkend geluid na starten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2011 11:42 #1325093
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Dat snap ik niet, als je de riem eraf haalt blijft de koppeling toch schakelen (inderdaad metalig klak geluid) ? Kun je niet beter het stekkertje van de (elektrische bediening van de) koppeling loshalen ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2011 09:38 #1325168
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2011 10:57 #1325175
door V700 register
<a href="/node/37807" target="_blank">Hier (klik)</a> een handleiding hoe je zelf de airco-koppeling kunt checken en evt. afstellen. Overigens kan een gebrek aan druk in het systeem er ook voor zorgen dat de airco steeds in- en uitschakelt. Ik had een combinatie van beide, met als gevolg het tikkende geluid zoals jij dat omschrijft - uiteindelijk inderdaad ongeveer om de twee seconden met de aircoknop 'aan'.
Beantwoord door V700 register in topic Voorruit
Houd er rekening mee dat de airco altijd ingeschakeld is als de voorruitontwaseming aan staat (middelste knop omhoog), ook al heb je de airco met de knop uitgezet. Eén van de andere standen kiezen dus.canecorsoeric schreef : zal airco eens uitzetten.
<a href="/node/37807" target="_blank">Hier (klik)</a> een handleiding hoe je zelf de airco-koppeling kunt checken en evt. afstellen. Overigens kan een gebrek aan druk in het systeem er ook voor zorgen dat de airco steeds in- en uitschakelt. Ik had een combinatie van beide, met als gevolg het tikkende geluid zoals jij dat omschrijft - uiteindelijk inderdaad ongeveer om de twee seconden met de aircoknop 'aan'.
Moderators: Jerry Stam