Volvo quard werkt niet en blijft op slot. Sleutels passen niet!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 16:48 #1310822 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga van het weekend
Ik ga van het weekend proberen de auto open te krijgen als ik tijd en zin heb.

Laatste wat ik nog kwijt wil over de verkoper.
Jullie sleutelen samen aan auto's en kunnen ook cilinderkoppen demonteren en monteren dus dan weet je 100% zeker van de problemen af. Als je zelf nou niet kon sleutelen en niks met auto's had, dan had het gekunt.
Je heb zelf de auto zo gekocht en ermee gereden. Je durfde waarschijnlijk zelf de auto niet terug te brengen naar Brammetje of je had geen zin om de problemen op te lossen.
Dus verkoop je hem door zonder wat te zeggen en in de hoop dat de koper er niet mee terug komt. Nou 1 ding zo werkt het dus NIET.
Zeg er verder niks meer over hier op het forum en je kan reageren op mijn e-mail.
Als je het netjes oplost dan hoor je mij er niet meer over en kan jij de 760 ook als verleden tijd zien. Dan zal ik verder de problemen met de auto oplossen en er een mooi project van maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 01:56 #1310895 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic slot
In mijn 960 leek het slot rechts niet te willen weten van mijn sleutel. Maar een beetje smeer deed wonderen. Misschien werden de deursloten nooit gebruikt ivm afstandsbediening en zitten ze vast? Natuurlijk vreem dat je een auto is verkocht die niet met sleutel open kan.

• Vincent van der Spek
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
26-03-2011 08:33 #1310901 door Vincent van der Spek
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic messenger
Voordat het idee ontstaat dat ik samen met mijn broer wekelijks onder volvo's lig, die motorwissel is 21 jaar geleden en die kop moet nog gebeuren. Daar tussendoor heb ik zeer weinig samen gesleuteld (tot nu toe alles zelf, bij een garage en mbv het forum gedaan) en al helemaal niet aan de 760. Dus don't shoot the messenger.
Het wordt een welles nietes over wat iemand wel weet of niet weet, zonder dat je verdere achtergronden kent. Daar gaan we niet uitkomen en is dus zinloos. Al helemaal niet voor de sfeer hier. De enige die er zeker wat van wist was Brammentje. En daar zijn jullie beiden mooi klaar mee.
Zaak is het nu voor beide partijen een goede oplossing te vinden. Volgens mij gaat dat wel lukken.

groeten
Vincent

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 16:13 #1310930 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic WW
De wegenwacht maakt de deur open door een rubberen opblaaszakje te duwen tussen de B stijl en de deur. Veelal hebben ze dan een zelfgemaakt bowdenkabeltje met lusje om achter de trekarm van de deur te haken en zo trekken ze deur open.
Een beetje handige WW-er heeft de deur open, voordat jij thuis naar buiten kan komen om de situatie uit te leggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2011 22:16 #1312049 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update?
Hoe is het afgelopen heb je je deuren weer opengekregen? En zo ja hoe nu verder? Pure nieuwsgierigheid, verder geen bedoelingen :-)

Moderators: Jerry Stam