Volvo quard werkt niet en blijft op slot. Sleutels passen niet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minst beroerde oplossing is een aantal lotgenoten samenbrengen en dan kijken of radar of opgelicht er iets mee kan doen. En wellicht een register van slechte ervaringen, alleen voor leden toegankelijk, maken. Maar ja, dan blijft het pech voor niet-leden! Wel een reden om lid te worden alvorens men er een gaat kopen.
Sterkte!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meestal wel op zo'n manier dat diegene die me tilt toch een, laat ik me voorzichtig uitdrukken, paar daagjes echt last er van heeft. Ook in de hoop dat tie het de volgende keer wel uit zijn kop laat om te doen.
Zo ben ik ook erg gemakkelijk geworden met een vrachtwagen met een kraan erop, niet betalen is gewoon auto erin knijpen en klaar is klara, heel simpel. Trap er echt niet meer in, ben genoeg getild in me leven en heb het echt gehad met die gasten.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
Ik wil toch even een opmerking plaatsen. Ik heb namelijk Gareth er op gewezen dat ik een 760 wist waar hij naar zocht. (Daar heb ik nu bijna spijt van). Die was van mijn broer. Nu mag je van alles vinden, zeker als je boos bent, maar oplichter en dat soort dingen kloppen niet. Toen mijn broer de auto kocht, was ik daarbij. Ik wist ook niets van Bram/Henk/joepiedepoepie of hoe die ook heet. We waren onder de indruk van het werk en dachten er een mooie wagen aan te hebben. Hij had wat plekjes, maar dat weet je en zie je. Ook vond de verkoper het niet nodig de auto uit te zuigen en net dat ene kapje er op te zetten. Misschien zegt dat genoeg, maar wij hebben zoiets dat fixen we zelf wel. Dit was in juni 2010. Omdat mijn broer en ik beiden volvo fan zijn (ik heb het denk ik van hem heb) hebben we het vaak over de bakstenen. Ik heb nooit van hem gehoord dat er enorme problemen waren met de 760. Ik was niet bij de verkoop van de auto aan Gareth, maar geloof me, mij broer is geen oplichter en zal je verteld hebben wat hij wist. Nu moet je mij ook maar geloven op mijn blauwe ogen, maar het is toch echt zo. Ik kom graag op het forum (ben er iedere dag) en wil genieten van mijn hobby. Dat doe je niet op die manier lijkt me.
Waarom doet ie de auto dan weg binnen een jaar? Omdat het thuisfront het helemaal niks vond, een 760. De kleur niet, het model niet. Toch liever een 240.
Dus de sfeer van loden pijpen hier lijkt mij niet op zijn plaats.
Dat je je niet gehoord voelt is natuurlijk vervelend, en ik zal nog even mijn broer er op wijzen dat ie reageert. Helemaal stil is het niet geweest, want over dit slot probleem is al gecommuniceerd en voorgesteld achter de sleutel of een ander slot aan te gaan.
Boos zijn mag, maar we moeten ons niet laten meeslepen in elkaars geroep. Zeker als we het gehele verhaal niet kennen.
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Loden pijpen ben ik niet mee begonnen en zo wil ik ook niet eindigen. Vraag ook gewoon op een eerlijke en volwassen oplossing. Ik scheld ook nog niemand uit als oplichter. Ik post dit nu hier, omdat ik hulp wil en er niet gereageerd word op mijn mailtjes. Weet ook dat jij hier op het forum zit en in de hoop dat je het door geeft aan je broer.
Dat jullie niet van de problemen wisten zou misschien kunnen, maar kan ik me eigenlijk niet voorstellen als volvo liefhebber. Je broer verkoopt toch echt de auto zo aan mij!
Ik heb voordat ik kwam 3x in de mail gevraagd naar mankementen en bij de auto zelf ook minimaal 2x. Auto mankeerde niks en kreeg niks te horen. Ook heb ik dit aan jouw gevraagd toen je me de auto aan bood.
Dat de motorkap niet open ging en de radio het niet deed was ineens van de week gebeurd. Zou kunnen, maar klinkt vreemd en achteraf denk ik hij wilde de auto gewoon graag kwijt. Met deze problemen ging ik ook wel akkoord, maar er zijn veel meer problemen helaas.
Als alles eerlijk was verteld had ik de auto misschien niet gekocht of in ieder geval een stuk minder geboden/betaald.
Dat je broer een ander model wil zou kunnen of wilde hij van de problemen af. Wil niet te negatief gaan denken, maar wat moet ik nu geloven. Dan hadden jullie hem terug moeten brengen naar brammetje en niet zo door verkopen zonder iets te melden.
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
Ik ben liefhebber, maar geen autotechnicus. Wel leer ik iedere dag bij, mede dankzij dit forum en wil zo veel mogelijk zelf doen.
Als je geen problemen hebt, dan ga je ze ook niet zoeken, en kan je ze ook niet verbergen.
Ik hoop dat het snel in goede sfeer wordt opgelost, en dat je kan genieten van je, in mijn ogen, bijzondere 760.
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Busje vet de oude v-snaren inspuiten dat je ze niet hoort noem ik nou niet echt oplossen.
Vind het gewoon vreemd, nu helemaal als ik hoor dat jullie aan auto's sleutelen dat je de problemen niet wist. Oke jij gebruikt de auto niet, maar je broer hoort dat zeker te weten. Zo niet, sorry dat ik het zeg, maar dan ben je niet echt technisch of heb je geen verstand van auto's.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan het niet zijn, dat de verkoper in kwestie, per ongeluk de verkeerde set sleutels heeft meegegeven, met een op dat moment wel werekende AB?gvanminnen schreef : Kreeg de auto ook aangeboden via zijn broer hier op het forum! Ga er gewoon vanuit dat die dit alsnog als een eerlijke volwassen manier oplost.
En dus nu ook zit, met een auto waar ie niet in kan?Misschien is ie wel blij, dat je hem daarvan op de hoogte stelt en de sleutels wil omruilen?
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
groeten
Vincent