Volvo quard werkt niet en blijft op slot. Sleutels passen niet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:02 #1310618
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tussen partij
@vincent, dat je broer de tussen partij was geweest was mij inmiddels ontgaan, maar ik lees veel te vaak en hoor veel te vaak verhalen dat die kokkie troep verkoopt ziet er leuk uit maar verder kun je een auto bij hem vandaan beter uit elkaar trekken en gebruiken als onderdelen, helaas snij je je dan in je eigen vingers want die vent verkoopt troep voor goud geld prijzen, ik ben zelf ook wel bij Kokkie geweest om te kijken naar een op het oog mooie auto maar ik hoefde alleen zijn naam maar in de zoekbalk te tikken en ik wist dat ik de auto kon laten staan,
In ieder geval hoop ik dat de TS en je broer er uit kunnen komen op de een of ander manier zeker als je nog liefhebber bent van volvo dan reageer je en laat je weten dat je het probleem wilt proberen op te lossen tenminste zo zie ik dat.
Ik reageer verder gewoon neutraal en niet om een van jullie 3en aan te vallen maar ik weet wel als enkele forum leden kokkie voor de auto krijgen ze spontaan vergeten te remmen.
Om weer terug te komen op het TOPIC ben je al bij de volvo dealer geweest mischien weten zij hoe je binnen kan komen het is in iedergeval mooi zuur en een kleur waar je niet zo veel onderdelen van tegen komt.
Via Vin een sleutel is leuk maar past die wel op de deur, je weet namenlijk niet welke er vervangen is contact slot of deur sloten.
Tom.
In ieder geval hoop ik dat de TS en je broer er uit kunnen komen op de een of ander manier zeker als je nog liefhebber bent van volvo dan reageer je en laat je weten dat je het probleem wilt proberen op te lossen tenminste zo zie ik dat.
Ik reageer verder gewoon neutraal en niet om een van jullie 3en aan te vallen maar ik weet wel als enkele forum leden kokkie voor de auto krijgen ze spontaan vergeten te remmen.
Om weer terug te komen op het TOPIC ben je al bij de volvo dealer geweest mischien weten zij hoe je binnen kan komen het is in iedergeval mooi zuur en een kleur waar je niet zo veel onderdelen van tegen komt.
Via Vin een sleutel is leuk maar past die wel op de deur, je weet namenlijk niet welke er vervangen is contact slot of deur sloten.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:06 #1310621
door Vincent van der Spek
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic Kokkie
Laten we allemaal gewaarschuwd zijn voor Kokkie.
Er is een 940 dash (en motor) ingekomen, dus ik denk dat het contact anders is en de deuren origineel. Al is dat laatste nooit helemaal zeker.
groeten
Vincent
Er is een 940 dash (en motor) ingekomen, dus ik denk dat het contact anders is en de deuren origineel. Al is dat laatste nooit helemaal zeker.
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:17 #1310627
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jep
Dan zal hij Tussen zijn Gaos wel de sleutels zijn kwijt geraakt en gedacht hebben ach er zit een AB bij merken ze voorlopig niet want zo denk die ...... Bah krijg er een nare smaak van,
Wat me nu binnen schiet als er een AB bij zit wordt het slot eigenlijk nooit gebruikt dus alle balletjes zijn naar buiten gedrukt dus slot wordt niet ontgrendeld ff goed en vlink spuiten met WD40 wel even een doekje onder het slot houden en mischien dat je het weer werkend kan krijgen en dat dat gewoon het euvel is zou het mooi zijn.
Tom.
Wat me nu binnen schiet als er een AB bij zit wordt het slot eigenlijk nooit gebruikt dus alle balletjes zijn naar buiten gedrukt dus slot wordt niet ontgrendeld ff goed en vlink spuiten met WD40 wel even een doekje onder het slot houden en mischien dat je het weer werkend kan krijgen en dat dat gewoon het euvel is zou het mooi zijn.
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:35 #1310631
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic 2 sleutels
De sleutels passen dus wel gewoon op het contactslot?
Kan het best mogelijk zijn dat het contactslot is vervangen, en je dus alleen de sleutels hebt die op het contact passen, maar niet op de deur...
Dan kan je wel een sleutel gaan bestellen op VIN, krijg je je deur weer open, maar past die sleutel niet op het contact...
Moet je dus altijd rondlopen met 2 sleutels.
En bij een oude 760 zal het me niets verbazen als er gewoon een ander contactslot in is gezet.
Zal waarscijnlijk inderdaad zijn gedacht "Og, heeft toch AB, wat maakt dat uit" en alleen maar een contactsleutel gegeven. (mogelijk al bij brammie vandaan)
Groeten,Gerben
Kan het best mogelijk zijn dat het contactslot is vervangen, en je dus alleen de sleutels hebt die op het contact passen, maar niet op de deur...
Dan kan je wel een sleutel gaan bestellen op VIN, krijg je je deur weer open, maar past die sleutel niet op het contact...
Moet je dus altijd rondlopen met 2 sleutels.
En bij een oude 760 zal het me niets verbazen als er gewoon een ander contactslot in is gezet.
Zal waarscijnlijk inderdaad zijn gedacht "Og, heeft toch AB, wat maakt dat uit" en alleen maar een contactsleutel gegeven. (mogelijk al bij brammie vandaan)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 01:04 #1310641
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de auto heeft idd een ander
de auto heeft idd een ander contactslot gekregen toendertijd met startblokkering , ook de guard was toen nieuw volgens kokkie...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 01:08 #1310643
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ai
Das mooi balen voor die jongen, heeft Volvo hier geen verloop sleutel voor zodat ze toch naar binnen kunnen?? en anders een goeie dief opsporen die hem open kan maken maja dan loop je ook het risico dat je auto dan weg is hmm nee die optie is geen goeie maar ik blijf voor je denken aan een oplossing.
Tom.
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 01:14 #1310646
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Slot aanpassen
Hallo Volvisti
Bij "dat merk waar we nu gelukkig van verlost zijn" kun je het slot aan laten passen aan de sleutel. Misschien kan dat bij een gewoon Volvo slot ook?
groetjes
Mathy
Bij "dat merk waar we nu gelukkig van verlost zijn" kun je het slot aan laten passen aan de sleutel. Misschien kan dat bij een gewoon Volvo slot ook?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 03:58 #1310647
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
was / ben degene die met het loden pijp verhaal aankwam, dus die credits steek ik wel in mijn zak... was ook niet gericht naar de broer van toe, maar naar dat kokkie figuur als je de tekst goed las.
Verder kun je altijd je deurslot eventueel aanpassen aan de sleutel, is niet de netste oplossing, maar kan wel door klavieren eruit te halen / bij te slijpen. Maar dan moet je er wel in kunnen komen.
Als je lid bent van de ANWB, deze laten komen en de auto open laten maken, kun je in principe zelf ook met wat geduld en een zaagblaadje wat je inslijpt. Je kunt dan tussen het raam en raamrubber het blaadje naar beneden laten lopen en zo de slotpen omhoog trekken. Je slijpt las het ware een schuine L in je blaadje waarachter de slotpen valt.
Heb je dit nog nooit gedaan kan ik het je niet aanraden want het is een monnikenwerk en je zult geduld moeten hebben. Een ervaren monteur maakt hiermee binnen een 5 minuten, zonder beschadigingen, een auto los.
Verder kun je altijd je deurslot eventueel aanpassen aan de sleutel, is niet de netste oplossing, maar kan wel door klavieren eruit te halen / bij te slijpen. Maar dan moet je er wel in kunnen komen.
Als je lid bent van de ANWB, deze laten komen en de auto open laten maken, kun je in principe zelf ook met wat geduld en een zaagblaadje wat je inslijpt. Je kunt dan tussen het raam en raamrubber het blaadje naar beneden laten lopen en zo de slotpen omhoog trekken. Je slijpt las het ware een schuine L in je blaadje waarachter de slotpen valt.
Heb je dit nog nooit gedaan kan ik het je niet aanraden want het is een monnikenwerk en je zult geduld moeten hebben. Een ervaren monteur maakt hiermee binnen een 5 minuten, zonder beschadigingen, een auto los.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 10:05 #1310663
door V700 register
)
Beantwoord door V700 register in topic En?
Als je er nog steeds niet in kan, wil ik je per PB de uitleg wel sturen.Den Haag ligt voor mij niet echt om de hoek, vandaar.Beroepmatig wel vaker auto's van het slot gekregen, dus dat zal bij deze ook wel lukken.(en nee, ik heb niet bij parkeerbeheer gewerkt...gvanminnen schreef : Hoe kom ik me auto in?
24-03-2011 11:37 #1310669
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic sloten
je kan natuurlijk ook een kompleet setje sloten van de sloop halen.
of..
binnenkort heb ik een setje van een 740 sedan liggen.
of..
binnenkort heb ik een setje van een 740 sedan liggen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Moderators: Jerry Stam