welke remklauwen heb ik nu?
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo-henk schreef : heb je al een mailtje gestuurd voor telefonisch contact. Maar helaas geen reactie ontvangen terwijl jij wel hier reageerd!
Ik heb naar mijn weten (nog) geen mailtje van je ontvangen Henk.
Ik had alleen je reactie hier in het draadje gezien, voor de rest nog niet.
Ik heb helaas vandsaag en morgen ook geen mogelijkheid om mail te checken. Ik kan gelukkig nog wel op het forum.
740 GL estate, B230A, nov.1985, 270000, origineel Zweed
clio 1.4 1992, voor erbij, tja je moet wat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klep open en rechts bij de luidspeaker zit de stikker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar was ik al geweest en een mail naar henk gestuurd voor het één en ander.Baseman schreef : Gelukkig wel op het forum dan, want dan heb je aan deze pagina vast wel iets: <a href="/node/35396">Aanbodpagina Henk van Essen</a>
Naar mijn weten dus geen reactie (of misschien in map ongewenst / spam) dat zal ik morgenavond eens kijken.
740 GL estate, B230A, nov.1985, 270000, origineel Zweed
clio 1.4 1992, voor erbij, tja je moet wat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die had ik juist op mijn 944 SE mét ABSBaseman schreef : Enfin, de Bendix heeft een dubbele cilinder, veelal op auto's van type 7-serie zonder ABS:
En die juist op mijn 945 zónder ABS.Baseman schreef : De Girling heeft ook een cilinder, maar qua vorm lijken er twee vingers de remschoenen vast te haken, wat de ATE niet heeft:(Girling zit vaak op auto's mét ABS)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig staat het bji de 9-serie gewoon op de VIN-plaat, scheelt weer (blijkt nu) giswerk...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het kan natuurlijk ook zo maar zijn dat er mee "geknoeid" is in Zweden.
Wat ik mij eigenlijk afvraag: Maakt het veel uit welke remklauw je erop zet? Ik weet niet of de bevestigingspunten hetzelfde zijn. (lijkt me wel, anders moeten ze elke keer het spul aanpassen als er een andere remklauw gemonteerd wordt in de fabriek)
Stel dat de bevestigingspunten hetzelfde zijn, net als de aansluiting met de remslangen dan maakt het toch niet uit wat je erop zet? Als je maar dezelfde links en rechts (op dezelfde as) monteert, toch? of sla ik nu compleet de plank mis?
groet ruben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met de specs.
Er rest bij mij alleen nog wat lijmresten