Roestende mistlampen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb in de nummers 1 en 2 hierboven (bi-)Xenon zitten. En ik moet toegeven, het is een zeer probaat middeltje tegen mensen die vergeten hun groot licht uit te zetten.henk 940LPT schreef : Nu het donkerder wordt word ik geregeld weer verblind door tegenliggers met één koplamp verkeerd afgesteld.
(goed, is niet helemaal hetzelfde als verkeerd afgestelde koplampen, maar ik moest het toch even kwijt)
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een vriendin van mij woonde daar om de hoek. Die toko bestaat niet meer.Mathy schreef : Behalve bij West Coast Customs Berlijn.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat was, als je de serie bekeek, ook wel te verwachten. Te weinig potentiele klanten, te weinig bekend en die mensen die er kwamen, wilden vooral Europese auto's laten aanpassen. Met als resultaat te weinig uitstraling. En daarbij een manier van omgaan met je personeel die in Europa niet geaccepteerd wordt. Naast het feit, dat mensen die geinteresseerd waren in dit werk, er vaak een wat aparte werkhouding op na hielden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was daar toen in maart ofzo, toen was het zo te zien al een tijdje dicht en werd het gebruikt als crewruimte voor een film die in de buurt werd opgenomen.Ziko schreef : Serieus niet meer? Dat heeft dan ook niet echt lang geduurd toch?
@ Mathy: Inderdaad. Leuk bedacht, maar zo werkt het hier nu eenmaal niet. En europeanen hebben over het algemeen een iets verfijndere smaak...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kan op zich de creaties van de Amerikaanse versie nog wel pruimen. Maar ja, eigenlijk wil je er ook weer niet in gezien worden.
Maar als je ziet wat ze gepimpt hebben in Berlijn: Een Mini (de echte, niet de BMW), een Smart en een VW T3. Da's een beetje alsof je vanVelzen de hoofdrol laat spelen in Conan de Barbaar.
groetjes
Mathy (die noch over vanVelzen noch over Conan de Barbaar een oordeel velt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-