Roestende mistlampen

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 15:42 #1288927 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Let there be light
Hallo Henk

henk 940LPT schreef : Nu het donkerder wordt word ik geregeld weer verblind door tegenliggers met één koplamp verkeerd afgesteld.

Ik heb in de nummers 1 en 2 hierboven (bi-)Xenon zitten.  En ik moet toegeven, het is een zeer probaat middeltje tegen mensen die vergeten hun groot licht uit te zetten. 
(goed, is niet helemaal hetzelfde als verkeerd afgestelde koplampen, maar ik moest het toch even kwijt)
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 20:58 #1288965 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Out of order.

Mathy schreef : Behalve bij West Coast Customs Berlijn. 

Een vriendin van mij woonde daar om de hoek. Die toko bestaat niet meer.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
30-09-2010 21:19 #1288967 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic weg
Serieus niet meer? Dat heeft dan ook niet echt lang geduurd toch?

Met vriendelijke groet, Ziko

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 22:08 #1288976 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kon eigenlijk niet anders
Hallo Michael
Dat was, als je de serie bekeek, ook wel te verwachten.  Te weinig potentiele klanten, te weinig bekend en die mensen die er kwamen, wilden vooral Europese auto's laten aanpassen.  Met als resultaat te weinig uitstraling.  En daarbij een manier van omgaan met je personeel die in Europa niet geaccepteerd wordt.  Naast het feit, dat mensen die geinteresseerd waren in dit werk, er vaak een wat aparte werkhouding op na hielden.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 23:21 #1288984 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet nog eens goed kijken
Hoi Pieter, klopt als je het plaatje uit Vadis zo ziet is er een aparte reflector. Ik heb mijn lamp 1x uit elkaar gehaald en volgens mij was het een geheel. Overigens had ik bij alle 3 gloeilampen in het koplamhuis niet zozeer roest maar wel zwarte doffe aanslag. Van de warmte van de lampen neem ik aan. En toen ik die aanslag eraf wilde poetsen kwam het kale plastic erdoorheen. De lampen uit de sloper die nu in de schuur liggen zal ik z.s.m. openmaken en fotootjes maken. En ja ik heb inderdaad elektrische verstelling.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 23:40 #1288988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja

Ziko schreef : Serieus niet meer? Dat heeft dan ook niet echt lang geduurd toch?

Ik was daar toen in maart ofzo, toen was het zo te zien al een tijdje dicht en werd het gebruikt als crewruimte voor een film die in de buurt werd opgenomen.
@ Mathy: Inderdaad. Leuk bedacht, maar zo werkt het hier nu eenmaal niet. En europeanen hebben over het algemeen een iets verfijndere smaak...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 00:22 #1288994 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic van Velzen
Hallo Michael
Ik kan op zich de creaties van de Amerikaanse versie nog wel pruimen.  Maar ja, eigenlijk wil je er ook weer niet in gezien worden.
Maar als je ziet wat ze gepimpt hebben in Berlijn: Een Mini (de echte, niet de BMW), een Smart en een VW T3.  Da's een beetje alsof je vanVelzen de hoofdrol laat spelen in Conan de Barbaar.
groetjes
Mathy     (die noch over vanVelzen noch over Conan de Barbaar een oordeel velt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 08:52 #1289002 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Graag

MaartenG schreef : De lampen uit de sloper die nu in de schuur liggen zal ik z.s.m. openmaken en fotootjes maken.

Graag, dat scheelt mij wellicht een keer extra openmaken om te kijken hoe het nou zit. Ervan uitgaande dat er maar één versie 940 koplampen is. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 10:56 #1289014 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vadis
staat er in de bijbel ook het onderdeelnummer van de rubbers tussen lampglas en koplamp van een 960/v90? (L en R). lampglazen vervangen, maar de rubbers niet. begint nu wat vocht in te komen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2010 11:21 #1289017 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Off topic

hjkort schreef : staat er in de bijbel ook het onderdeelnummer van de rubbers tussen lampglas en koplamp van een 960/v90? (L en R). 

Maar vooruit dan maar :
9126516 Pakking, l9126517 Pakking, r
Toch on topic, trouwens: Goede tip. Ik zal de rubbers gelijk vervangen als ik bij mij de glazen eraf haal.

Moderators: Jerry Stam