Kosten vervangen distributieriem
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Hoogst ongebruikelijk om bij een 940 iedere keer de waterpomp te vervangen. Vervanging van de een heeft nooit gevolgschade voor de ander.zappa schreef : Hoewel ik ietsje ervaring heb met 4 x een 940 en daarbij bij aanschaf altijd zekerheidshalve de w-pomp meegenomen werd ( redenen al uitgebreid op dit forum aan bod geweest ) overwoog ik onlangs de aanschaf van een 960 type 2. Omdat ik totaal onbekend was met de 960 gaan lezen op het forum en uiteindelijk Schmidt te Gemert geraadpleegd. Waarom ? Omdat ik 1-2-3-4 visies op het forum niet beschouwen kan als sluitende kennis van zaken danwel probleem-afdekkende teksten. Dat ligt bij C. Schmidt dan toch even anders. Op basis van wat ik vernam liggen de incl. kosten fiks beneden de genoemde euri, is vervanging van de w-pomp onnodig. Doe er uw voordeel mee. groet Zappa
Dit geheel in tegensteling tot de 960 en de diesels.
Het forum topic staat in een technische rubriek. Opmerkingen van horen zeggen zijn meestal zwaar vervuilend. Eigenwijze doordrammerei is kwetsend.
Gelukkig kennen de sleutelaars elkaar, lezen vooral topics zodra de naam van een expert erbij staat, miskleunen worden ruiterlijk erkent, hebben vaak aan een half woord genoeg en vallen niet over een spelfout.
740 91 D24 M47 airco 310k ==> 570k
940 96 B230FK AW71L ecc 115k ===> 192k
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit lijkt me een onnodige toevoeging aan dit topic, temeer uw beider motiveringen en uitleg volgens mij afdoende zijn, om ofwel met de een, ofwel met de ander 'aan te lopen', om het zo maar te forumuleren.zappa schreef : B. Maas had ws. koorts of was anderszins de weg kwijt. Erger is het als het een eigenschap is dunkt me.
Graag bijdragen richten aan de topicstarter, die graag wil weten waar ie op kan rekenen bij het vervangen van de d-riem.Al dan niet met pomp, dat is aan de topicstarter, de risico-analyse ook.
Indien gewenst, kunt u beiden de voors en tegens, Bouke en Zappa, per PB aan elkaar kenbaar maken.
Dank voor uw begrip hiervoor.
- Moderator -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Motivatie: Norbert (de topic starter) heeft in een ander draadje aangegeven dat hij zelf geen sleutelaar is. Dit betekent dat hij moet uitbesteden.
Groeten uit Zuid-Limburg,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zappa (Nrd.Limburg)

- V700 register
- Nieuw lid
-