Sleutel benzinedop: niet hetzelfde als contactsleutel?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ha die Valentijn,achnaton schreef :
Ha die Timen,wp001 schreef : [ Hebben we het over dezelfde afsluitdop? In mijn prijslijst van het blauwe doosje (org Volvo) staat ie voor €27. Met 15% korting toch altijd nog 23-24€.
Mochten ze toch 8€ zijn dan wil ik er wel eentje!
Weet ik niet, het vergelijkingsmateriaal bij uitstek lijkt mij het artikel nummer. Bij mij zaten ze ook in een blauw Volvodoosje. welk artikel nummer heeft jouw doosje......
Het nummer is gelijk maar met de prijs is wat aan de hand. Misschien is het een aanbieding geweest voor een goede klant!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is wat bij mij ook op de factuur staat. prijs 25,74 ex. btw. Inflatie?achnaton schreef : artikel nummer 9142606 Tankdop Afsl 90
Misschien kwam die van jou uit oude voorraad en die van mij drie jaar later uit een verse lading en heeft Volvo inmiddels zijn prijzen voor 'oude' of 'exotische' onderdelen aangepast.
Als ik weer eens bij Nieuwenhuijse kom en de aardige magazijnman tref zal ik eens vragen hoe het zit...
Het wordt pas echt leuk als Maarten nu nog ergens een nieuwe voor €8,- op de kop kan tikken... Dus succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha, ja dat zal het geweest zijn ja...een goede klant......maar uhh, volgens mij koop jij zo nu en dan toch ook wel eens een onderdeeltje? Laten we zeggen vaak genoeg om ook in aanmerking voor "goede klanten korting"?wp001 schreef : Ha die Valentijn,
Het nummer is gelijk maar met de prijs is wat aan de hand. Misschien is het een aanbieding geweest voor een goede klant!