Sleutel benzinedop: niet hetzelfde als contactsleutel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, onze auto's (en de onderdelen) worden kennelijk in hoog tempo exclusiever . Zag ze later op het web (ik geloof bij Nordicar) ook wel goedkoper.achnaton schreef : Gompie! Bij Nieuwenhuijse? Die zijn snel duurder geworden dan, in 2007 betaalde ik 7,14 ex btw ......pff
De prijs was overigens ter indicatie voor Maarten, maar rondshoppen zou in deze wel eens lonend kunnen zijn...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
de 7 serie ......... de 780 is afsluitbaar maar niet op de centr. vergrendeling.jdutman schreef : Dat is nieuw voor mij, welke Volvo's hebben dit?
deze wordt handmatig/electrisch geopend
het klepje van een 780 is ook niet het zelfde (ben ik ooit eens achter gekomen)
de 740-940 hebben ook de uitstulping op het klepje, een 780 is glad.
heb wel eens zitten kijken of dit ook op een 940 past (780klepje/electrisch), maar is toch wel veel (knutsel) werk.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb me opgegegeven voor de sleuteldag bij Koops in Ees, ik zal eens informeren wat daar zo'n dop kost. Lijkt me een klus waar ik geen brugtijd voor nodig heb :-)Wordt vervolgd! En bedankt voor jullie reacties!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maarten,MaartenG schreef : Tjonge voor een kniepstuver als ik klinkt een bedrag van nog geen 8 euro als feestmuziek in de oren.
Ik heb me opgegegeven voor de sleuteldag bij Koops in Ees, ik zal eens informeren wat daar zo'n dop kost. Lijkt me een klus waar ik geen brugtijd voor nodig heb :-)Wordt vervolgd! En bedankt voor jullie reacties!
Good luck met de bestelling, op de factuur staat bij mij artikel nummer 9142606 Tankdop Afsl 90. Heb er destijds ook gelijk maar twee gekocht voor die prijs.......Wellicht hebben ze Pieter er één geleverd voor de nieuwere Volvo's (zal qua maat toch niet verschillen met de oude?) die wellicht duurder zijn? Heb jij het artikel nummer nog paraat Pieter?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Hebben we het over dezelfde afsluitdop? In mijn prijslijst van het blauwe doosje (org Volvo) staat ie voor €27. Met 15% korting toch altijd nog 23-24€.achnaton schreef :
Maarten,MaartenG schreef : Tjonge voor een kniepstuver als ik klinkt een bedrag van nog geen 8 euro als feestmuziek in de oren.
Good luck met de bestelling, op de factuur staat bij mij artikel nummer 9142606 Tankdop Afsl 90. Heb er destijds ook gelijk maar twee gekocht voor die prijs.......Wellicht hebben ze Pieter er één geleverd voor de nieuwere Volvo's (zal qua maat toch niet verschillen met de oude?) die wellicht duurder zijn? Heb jij het artikel nummer nog paraat Pieter?
Mochten ze toch 8€ zijn dan wil ik er wel eentje! Eentje ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha die Timen,wp001 schreef : [ Hebben we het over dezelfde afsluitdop? In mijn prijslijst van het blauwe doosje (org Volvo) staat ie voor €27. Met 15% korting toch altijd nog 23-24€.
Mochten ze toch 8€ zijn dan wil ik er wel eentje!
Weet ik niet, het vergelijkingsmateriaal bij uitstek lijkt mij het artikel nummer. Bij mij zaten ze ook in een blauw Volvodoosje. welk artikel nummer heeft jouw doosje......