940 Est (veel) groter dan V70 Classic?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is er alleen in theorie verschil, maar praktisch gezien niet.mbroeren schreef : daar hebben we het <a href="/node/8205">hier</a> al eens over gehad dus ik houd de meetmethode aan die voor beiden vermoedelijk gehanteerd is
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
welke praktijkcijfers zou jij voor de v70 hanteren?Michael Oud schreef :
Volgens mij is er alleen in theorie verschil, maar praktisch gezien niet.mbroeren schreef : daar hebben we het <a href="/node/8205">hier</a> al eens over gehad dus ik houd de meetmethode aan die voor beiden vermoedelijk gehanteerd is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee hoor mevrouw hoeft niet, ik ben gewoon met mijn Volvo, die deur past daar prima in ( als je achterbank zittingen er even uit neemt ) en dan zie je ze toch even stiekem naar buiten kijken ( meende hij dat nou ).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog nooit een eerste serie V70 goed vanbinnen bekeken.mbroeren schreef :
welke praktijkcijfers zou jij voor de v70 hanteren?Michael Oud schreef :
- V700 register
- Nieuw lid
-
____________________Michael Oud schreef : Ik heb nog nooit een eerste serie V70 goed vanbinnen bekeken.
ik ken ze beiden een beetje van leenauto's en zo. Let maar eens op de zij-achterruit-grootte, daar begint het verschil al.
Maarten de R heeft er eentje toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik stond een jaar geleden voor de zelfde keus, moest ook drie kinderen kwijt op de achterbank.
3x raden wat het geworden is .
De 850 en V70 Classic ken ik niet van binnenuit, maar ik heb de indruk dat de 940 overall iets ruimer is. Ook is volgens mij de achterbank ietsje breder en wat ik ook een voordeel vond is dat de bank goed vlak is, dus meer flexibiliteit met kinderzitjes e.d. De V70 heeft meer kuipvormige zittingen achterin.
- Robert Geurts (GAST)
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn eigenlijk niet te vergelijken, qua gevoel en rij-dynamiek, danwel het afwezig zijn hiervan.
Ik pak in de praktijk eigenlijk altijd de 945 wanneer ik ruimte nodig heb, en de v70 wanneer ik langere afstanden maak.
Indien je puur voor de meest ruime auto gaat kies dan de 945.
gr. Fred