Cruise Control Fratsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je zal dus een stukje moeten rijden zodat er mogelijk een foutcode wordt opgeslagen en bij tot stilstand komen ófwel uitlezen met draaiende motor ófwel de sleutel in KPI draaien, terugzetten in KPII en vervolgens uitlezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
die van mij wel weer
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
is het balgje waar de draad naar de gasklep aan vast zit niet gescheurd? Bij mij waren er kleine haarscheurtjes zichtbaar, waardoor de CC niet meer functioneerde.
groet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is een simpele check.Haak de gaskabel even los en haal de vacuumslang eraf.Druk de balg geheel in, en sluit met je vinger het buisje waar de slang aan zat, af.Loopt de balg weer vol, bestel dan maar een nieuwe.flyingdutchman181 schreef : is het balgje waar de draad naar de gasklep aan vast zit niet gescheurd?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Bij hem bleek een leiding gescheurd naar de pedalen.
En bij mij bleek de koppelingsschakelaar 'lichtjes' te lekken.
Zonder koppelingsschakelaar houd ie het vacuum vast.
Dus balgje lekt niet.
Maar CC werkt nog steeds niet.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afstelling nagekeken, zoals uitgelegd in de installatiehandleiding?Ik zou hem trouwens liever (tijdelijk!) op enkel de rem zetten, dat is het eerste pedaal wat je aanraakt bij noodstop, de koppeling niet. (of is dat nu net wat er gebeurd is?)Is lastig, anders blijft ie douwen......gerryberrie schreef : Zonder koppelingsschakelaar houd ie het vacuum vast.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Heb ik ook gedaan, koppelingschakelaar 'omgeleid', dus vacuum leiding gaat alleen naar remschakelaar, en dan houd ie het vacuum goed vast.Maar nog steeds doet de CC het niet...Baseman schreef :
Afstelling nagekeken, zoals uitgelegd in de installatiehandleiding?Ik zou hem trouwens liever (tijdelijk!) op enkel de rem zetten, dat is het eerste pedaal wat je aanraakt bij noodstop, de koppeling niet. (of is dat nu net wat er gebeurd is?)Is lastig, anders blijft ie douwen......gerryberrie schreef : Zonder koppelingsschakelaar houd ie het vacuum vast.
Nee gister avond geen tijd gehad [het was 10 uur] om dat even bij te stellen. alleen eventjes gecheckt op lekkages.
Hij houd het vaccuum dus goed vast, maar hij werkt nog steeds niet.
Groeten,Gerben</div>
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik heb geen BOX B , zoals in de instructie staat, heb maar 1 box onder de kap...iniedergeval, positie 2 gekozen zoals stond gemeld:Codes:232 , komt niet voor in lijst... 311. Verschillende gelijktijdige signalen..
Naja zal wel niet kloppen, heb vast de verkeerde poort...
Maar goed, toen eventjes bezig geweest met de schema van Alexander.De kabel die [volgens mij] voor de km snelheid was aangesloten, maakte erg slecht contact [verrotte aansluiting]Dat toen gefixt..
En hola! Cruise Control!
Nog niet helemaal super...
Moet vaak 3-5 keer op set drukken/ingedukt houden voordat ie hem pakt.
En soms scheit ie er onder het rijden ineens gewoon mee uit.
Dus denk dat de schakelaars aan de pedalen een beetje strak staan.
Iniedergeval weer een stap verder!
Groeten,Gerben