Sperdifferentieel vraagje.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee, de 960 sedan heeft vanaf het eerste modeljaar een multilink maar eveneens vanaf modeljaar '95 de nieuwe uitvoering zoals de 965.martinez940 schreef : Geldt dat ook voor een 964? Een collega van me heeft een prachtige '93er, en ik zou zweren dat daar al een multilink onder zat. De sneeuw is weg, dus ik ga morgen eronder kijken.
Groeten,Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten uit Zaandam,
Martijn en (een nog steeds koppige) Harald
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die tip van de handrem is misschien een goede.. Zal ik eens naar kijken en het deksel van het dif gaat sowieso van het weekend los voor inspectie en nieuwe olie er in. Toch maar weer Mobil 1 maar dan bij een andere zaak....
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
De cardan en de bak van mijn 744 zou ik graag eens verversen. Nu heb ik een vraagbaak waarin staat dat er in de bak (een M47II) ATF type F of G moet. Klopt dit? Het lijk met namelijk nogal raar omdat het nu eenmaal Automatic Transmission Fluid is.
Over de oliekwaliteit die in de Cardan zit krijg ik ook geen duidelijkheid. En ook op de site lees ik veel verschillende dingen.
Nu heb ik de hand kunnen leggen op een aantal flessen Mobil 75W90 vol synthetische gearlube. De flessen geven aan dat het een "universal oil" is. Heeft er iemand ervaring met deze olie? Of is het niet verstandig om een vol syntheet te nemen in verband met de keeringen? (ATF lijkt me nou ook niet zo "organisch"). Anders zou ik gemakkelijk mij bak en de cardan kunnen verversen met deze olie.