Harald in de problemen. STARTPROBLEEM VERHOLPEN!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals Han Peekel zou zeggen: "Wordt Vervolgd"
Groeten, Martijn en (een iets levenslustigere) Harald.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn en (een revaliderende) Harald
UPDATE:
Ook het tweede rondje ging uitstekend. Starten en meteen aanslaan. Ik heb goeie hoop voor morgenochtend. Ik ga zondag verder met het oplossen van de problemen, mits mijn hangover niet te groot is. Ik heb Zaterdagavond nl. een Single Malt proeverij...
Ander vraagje; tijdens het monteren van de nieuwe verdeelkap viel mijn oog op een hobbeltje in die kap waarrdoor er toch wel een forse opening tussen verdeelhuis en -kap zit. Heeft dat een functie, of zal ik dat met een of ander goedje dichtmaken?
Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fred 740martinez940 schreef : Ander vraagje; tijdens het monteren van de nieuwe verdeelkap viel mijn oog op een hobbeltje in die kap waarrdoor er toch wel een forse opening tussen verdeelhuis en -kap zit. Heeft dat een functie, of zal ik dat met een of ander goedje dichtmaken?
Martijn
Vreemd pak net even een nieuwe verdelkap uit de kast , maar zie hier toch echt geen opening aan onderkant zitten welke op de verdelerplaat komt, heb je wel de juiste verdelerkap gekocht?
Onderdeel nr wat op doos staat : Bosch 1 235 522 382 voor B230 F

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de kap van KW gekocht de 806 127. Onderstaande foto is van Facet, de 2.7527PHT. Het hobbeltje waar ik het over heb is wat op de foto net linksboven het 3e boutje zit.
Op de foto van Bosch kun je hem niet zien; van de andere kant gefotografeerd en de beschermkap zit eroverheen:
Bremi (8074R) heeft de mooiste foto:
Maar ook hier niet zichtbaar.
Is de kap van Bosch zonder zo'n hobbeltje? Ook heb ik een B230FB in mij 940. Zou daar het verschil zitten? Als ik jouw Bosch nummer cross, kom ik o.a. op dezelfde uit die ik gebruikt heb.
Groet, Martijn
PS. Voor wie het leuk vindt alle gevonden artikelnummers op en rij:
1 235 522 382 BOSCH
VK 177 S BERU
8074R BREMI
2.7527PHT FACET
806 127 KW
XD151 QH
45920 STANDARD
IDC037 STANDARD
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je niet van een ander even een Bosch verdelerkap gebruiken/lenen ,zie dat je te ver weg woont om even een nieuwe van mij te proberen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je met zekerheid kunt zeggen dat die knobbel/opening niet in een Bosch kap zit, kan ik die op mijn werk bestellen. Ik werk in een automaterialenzaak, vandaar.
Groet, Martijn