Autobahn zonder ruitensproeiers....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 10:06 #1259916
door V700 register
@Mathy: Mijn sproeiers doen het verder prima en spuiten direct bij bediening van de hendel/knop. Ik zal eens nader naar het T-stukje kijken.
Beantwoord door V700 register in topic juist
kevinspui schreef :
Je spuit al die brol toch sowieso de lucht in.......alexvanbemmel schreef : Scheelt op jaarbasis best wel geld al die weggelopen druppels én het is heel slecht voor het milieu...
@Mathy: Mijn sproeiers doen het verder prima en spuiten direct bij bediening van de hendel/knop. Ik zal eens nader naar het T-stukje kijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 11:22 #1259933
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tijd.
Als er tijd over is vanavond, kunnen we er wel even naar kijken.Ik geloof niet dat ik hem bij me heb trouwens, dat nieuwe T-stukje, liggen thuis in de onderdelenbak. Lijstje met nummer en prijs, staat hier: <a href="/node/16413">Prijslijst Volvo dealer-artikelen met nummers.</a>alexvanbemmel schreef : @Mathy: Mijn sproeiers doen het verder prima en spuiten direct bij bediening van de hendel/knop. Ik zal eens nader naar het T-stukje kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 22:07 #1259993
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Losse spuitfles in de auto
Bij min 15~20 is de kans groot dat de sproeier bevriest, Een losse spuitfles in de auto met een mooie straal. Even stoppen op een parkeerplaats of bij het stoplicht, raampje open even mikken, wissen en weer verder.
Of je stopt even op een windstilplekje de warmte van het stationaire motorblok ontdooit de sproeier, even wachten sproeien en weer door.
Zelf trek ik de rubber slangetjes regelmatig eens los en blaas dan met perslucht in het spuitmondje terug.
Mocht er wat blubber in zitten dan blaas je dat i.i.g. weg.
Daarna gaat hij weer als de brandweer en bevriest hij ook minder snel omdat als het water snel door de sproeier kan het minder makkelijk kan bevriezen.
Of je stopt even op een windstilplekje de warmte van het stationaire motorblok ontdooit de sproeier, even wachten sproeien en weer door.
Zelf trek ik de rubber slangetjes regelmatig eens los en blaas dan met perslucht in het spuitmondje terug.
Mocht er wat blubber in zitten dan blaas je dat i.i.g. weg.
Daarna gaat hij weer als de brandweer en bevriest hij ook minder snel omdat als het water snel door de sproeier kan het minder makkelijk kan bevriezen.
Moderators: Jerry Stam