Auto gekocht met garantie (Jaja) Afgehandeld....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2009 20:57 #1244337
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 945lpt
Maandag ga ik zelf kijken voor een belastingvrije 245 automaat en als dat wat is dan staat mijn 945lpt op lpg g3 te koop.Hij heeft er zo,n 330.000 opzitten en het dunste klepstelplaatje is 4mm.(zit al een andere kop op)Lpi injectors zijn net door Timmen vastgezet en gaan dus nooit meer los.Verder istie nu vies en daarom zie je de krasjes in de lak niet zo erg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2009 00:16 #1244439
door V700 register
Nou, vandaag heeft Hennes mij mijn aankoopbedrag teruggegeven (minus 500 Euro).
Daar ben ik dus klaar mee.
Dan zijn jullie op de hoogte.
Kenteken van betreffende auto opvraagbaar.
Prettig weekend en groet,
Alwin
Beantwoord door V700 register in topic Geld terug
Alwin Braam schreef : Nou, na een heel lang telefoongesprek heb ik het redelijk voor elkaar gekregen...
Ik moet 500 euro erbij inschieten en dan neemt het Nijmeegse bedrijf de auto terug.Eerst wilde hij dat niet doen, want een goede auto nemen ze niet terug.
Groet,Alwin
Nou, vandaag heeft Hennes mij mijn aankoopbedrag teruggegeven (minus 500 Euro).
Daar ben ik dus klaar mee.
Dan zijn jullie op de hoogte.
Kenteken van betreffende auto opvraagbaar.
Prettig weekend en groet,
Alwin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2009 01:12 #1244445
door V700 register
Staat overigens wel fraai, een Constructam achter een 245 Heb je trouwens een turbo op het oog, iets meer power lijkt me wel prettig.
Succes,
Rob K.
Beantwoord door V700 register in topic lidmaatschap?
Ga je ons dan verlaten?Jerry schreef : Maandag ga ik zelf kijken voor een belastingvrije 245 automaat en als dat wat is dan staat mijn 945lpt op lpg g3 te koop.
Staat overigens wel fraai, een Constructam achter een 245 Heb je trouwens een turbo op het oog, iets meer power lijkt me wel prettig.
Succes,
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2009 11:36 #1244462
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Turbo
Ik heb wel een turbo op het oog maar aangezien er geen lpg in hangt valt die toch af.Waarschijnlijk word het geen turbo dus.Voorlopig is de automaat het belangrijkste voor mij.Een ritje door de stad met een beetje drukte is nu al te veel voor mijn enkel(koppeling).Wilde mijn estate al geruime tijd inruilen voor een automaat maar ik kan er maar slecht afstand van doen.En nu zijn er nog steeds tweifels of ik hem wel weg doe.Zo vaak rij ik niet in de stad en of in de file denk ik dan maar.Heb trouwens toch weer een Solifer gekocht maar wel een lichter model.Zou net achter de 245 kunnen denk ik.Was er wel 1 met waterschade en moet dus nog opgeknapt worden maar dat is wel weer een leuke uitdaging.
Moderators: Jerry Stam