cruise control valt uit bij 90km
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je voor de gein eens de codes uitlezen op pinnetje 2 (kastje A) van je pigtail kastje?En als je dan toch bezig bent, ook pin 2 van kastje B. Deze laatste is de diagnose van je CC, de eerste van de LH2.4, waar mogelijk een foutcode mbt snelheidsignaal in kan zitten.rolfroderick schreef : Hij blijft versnellen en vasthouden/werken tot ca. 90km/uur Dan valt hij uit. ?????
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uiteraard geeft ie bij stilstand een foutmelding op het ontbreken van het snelheidssignaal, wat klopt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Is dat niet wat lastig? De ene monteur ziet niets tijdens het rijden, omdat de motorkap open staat. En de andere kan zich tijdens de rit nergens vasthouden, omdat de motor warm wordt.henk 940LPT schreef : De CC uitlezen werkt toch alleen boven de 35 km/uur ? Of bij de pigtail kastjes ook bij stilstand ?
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als dat mogelijk is. Volgens z'n signatuur gaat het hier om een 940 D24Tic uit begin '93. Die hebben maar één diagnosekastje als ik me niet vergis. En ik vermoed dat daarop geen draadje zit, dat naar het CC-relais/computertje gaat. Diagnose van de storing in een CC is volgens mij pas mogelijk met de late versie van het CC-relais/computertje. Maar da's een indruk die ik gekregen heb tijdens het doorlezen van de inbouwhandleiding van de CC (kabeltje wordt pas aangesloten vanaf een bepaald modeljaar. Dat als ik me niet vergis hetzelfde tijdstip, waarop ook dat relais/computertje veranderd is.)Baseman schreef : Als het electronisch is, kun je het achterhalen door de storingcodes uit te lezen.
groetjes
Mathy (die vanwege binnenkort nieuw behang en laminaat voorlopig weinig op kan zoeken)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een 9-pins heeft geen diagnosedraad volgens mij. Ik zou het kunnen nazoeken.Wellicht kan de topicstarter wat meer gegevens posten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat kan je doen met deze mogelijke diagnose draad ??
Rolf
p.s. bedankt voor het vele meedenken zover, erg leuk !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk is dat de diagnosedraad van je CC. Lees de volgende pagina maar eens door: <a href="/node/12483">Foutcodetabel Cruise Control S90/V90 en 900 series</a>rolfroderick schreef : Bij deze doosjes is een geel draadje. Verder niets.
Volgens mij moet je er dan wel uitkomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik begrijp (nog) niets van hoe de diagnose te stellen of te activeren..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je het linkje van Bas bekeken/kunnen bekijken ?rolfroderick schreef : Ik begrijp (nog) niets van hoe de diagnose te stellen of te activeren..