Vast gelopen aircopomp
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2009 14:14 #1236692
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi
Hoi Joost,

Ja, de koppeling draaide gewoon vrij.
Bij inschakeling airco, begon de V-snaar door te slippen.
Dus zit volgens mij de boel vast.
In de papieren die ik bij de auto kreeg, was er wel laatst het 'milieu vriendelijkere' spul gebruikt, zal wel niet goed gedaan zijn.
De pomp heeft het een paar maanden goed gedaan.
Echter heb ik nu voor 150 Euro een compressor met accumulator, dus het proberen waard .....

Ja, de koppeling draaide gewoon vrij.
Bij inschakeling airco, begon de V-snaar door te slippen.
Dus zit volgens mij de boel vast.
In de papieren die ik bij de auto kreeg, was er wel laatst het 'milieu vriendelijkere' spul gebruikt, zal wel niet goed gedaan zijn.
De pomp heeft het een paar maanden goed gedaan.
Echter heb ik nu voor 150 Euro een compressor met accumulator, dus het proberen waard .....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2009 21:15 #1236839
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Ik zeg : Olie !
Het klinkt wellicht raar, maar er moet echt olie bij het systeem. Normaal gesproken wordt dit op meerdere plaatsen gevuld, maar kan ook na de eerste keer vacumeren ook in het systeem ingetrokken worden, samen met de fluor.
Ik meen dat in VADIS ergens beschreven stond welke hoeveelheid olie en welk type olie er in moet.
Ik ga binnenkort de oude aircopomp eens demonteren en wat foto's schieten van de gedemonteerde pomp.
Ik meen dat in VADIS ergens beschreven stond welke hoeveelheid olie en welk type olie er in moet.
Ik ga binnenkort de oude aircopomp eens demonteren en wat foto's schieten van de gedemonteerde pomp.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2009 11:12 #1236886
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Olie
Moderators: Jerry Stam