Waar haal je een thuisbrenger(tje) vandaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 14:07 #1208095
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dit wat? Gratis af te
Is dit wat? Gratis af te halen!! <a href="
www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...ta_ind%3D15%26fs%3D1
">link naar marktplaats
Groeten,
Richard
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 14:13 #1208094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sterker nog
in de eerste 3 weken dat ik mijn vorige auto had heb ik 2 keer met een platte band gestaan, waarvan weliswaar 1 keer door een ongelukje. Maar beide keren heb ik er een reserve band onder gegooid.
Vandaar dat ik nu ook altijd een volwaardig 195/65 R15 achterin heb liggen. Dan hoef ik niet direct te paniekeren als het op vakantie nogmaals gebeurt oid.
Moet alleen nog een goede positie voor de band vinden in m'n huidige estate op lpg. Los achterin is niks waard namelijk.
Wat betreft de 165/80 R15. Dit was een heel standaard maat en is "veel" in te krijgen volgens online bandenboeren. Kan er zo 11 vinden. Afloop omtrek is een 3,3 cm langer als van de 195/65 R15 band.
Vandaar dat ik nu ook altijd een volwaardig 195/65 R15 achterin heb liggen. Dan hoef ik niet direct te paniekeren als het op vakantie nogmaals gebeurt oid.
Moet alleen nog een goede positie voor de band vinden in m'n huidige estate op lpg. Los achterin is niks waard namelijk.
Wat betreft de 165/80 R15. Dit was een heel standaard maat en is "veel" in te krijgen volgens online bandenboeren. Kan er zo 11 vinden. Afloop omtrek is een 3,3 cm langer als van de 195/65 R15 band.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 14:39 #1208096
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is helaas niets
ben bang dat het de topicstarter niet uit de brand helpt.
velg lijkt een thuisbrenger, band is kapot (en niet meer nieuw te krijgen)
velg lijkt een thuisbrenger, band is kapot (en niet meer nieuw te krijgen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 14:44 #1208097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeps, niet gezien, ik had
Oeps, niet gezien, ik had niet doorgeklikt naar z`n andere advertenties. Laat maar zitten dan.
- F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 17:06 #1208102
door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann (GAST) in topic bedankt allemaal
Allen bedankt voor uw bijdrage!
Mijn plan is nu als volgt: De velg waar ik nu een oude 195 band op heb liggen krijgt een 185 band. Die schijnt dus toch rechts achter in het vakje te passen en daarmee heeft de LPG auto z´n reserveband weer terug. Dan ga ik kijken of die band ook past onder het bankje van de de andere auto. Zo ja, dan worden het twee 185 banden. Zo nee, dan ga ik onder het bankje maar uitwijken naar een 165 band.
Met alle beste bedoelingen, een oude reserveband uit een 940 komt er bij mij niet meer in. Alex vertelt in zijn posting precies wat er door mijn hoofd ging toen ik allerlei vreemde punten (gesprongen karkas) door de hoes om de reserveband zag steken... Om maar niet te spreken over mijn verbazing toen ik merkte dat de band in de andere auto precies hetzelfde was overkomen . Gelukkig is er bij mij verder niets beschadigd (behalve de arme reservebandhoes dan).
Frans
Mijn plan is nu als volgt: De velg waar ik nu een oude 195 band op heb liggen krijgt een 185 band. Die schijnt dus toch rechts achter in het vakje te passen en daarmee heeft de LPG auto z´n reserveband weer terug. Dan ga ik kijken of die band ook past onder het bankje van de de andere auto. Zo ja, dan worden het twee 185 banden. Zo nee, dan ga ik onder het bankje maar uitwijken naar een 165 band.
Met alle beste bedoelingen, een oude reserveband uit een 940 komt er bij mij niet meer in. Alex vertelt in zijn posting precies wat er door mijn hoofd ging toen ik allerlei vreemde punten (gesprongen karkas) door de hoes om de reserveband zag steken... Om maar niet te spreken over mijn verbazing toen ik merkte dat de band in de andere auto precies hetzelfde was overkomen . Gelukkig is er bij mij verder niets beschadigd (behalve de arme reservebandhoes dan).
Frans
- Roger Smeets
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 21:23 #1208112
door Roger Smeets
Beantwoord door Roger Smeets in topic Ik heb de velg zowel voor
Ik heb de velg zowel voor als achter gepast. En ook bij volledig uitgestuurde wielen. Hij liep niet aan. Dus mechanisch past hij weldegelijk. Wellicht niet geheel volgens de voorschriften van Volvo. Omdat het alleen voor noodgevallen is en je toch niet harder dan maximaal 80 km/h mag rijden (dat lijkt me overigens al een behoorlijke belasting voor je differentieel te vormen) lijkt het mij acceptabel.
Moderators: Jerry Stam