Rinkelend geluid tijdens het rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2007 21:37 #1182014
door V700 register
Je hebt helemaal gelijk !
Je hebt iets zelf en goedkoop opgelost,daar kunnen sommige ( die met de 2 linker handen ) niet tegen,deze mensen moeten naar de dealer en betalen daar dan de hoofdprijs.Maar goed ,hulde voor jou ( misschien tijdelijke ) oplossing.!!! laat ze maar lullen,......
De volgende keer zet je jou oplossing maar op het <a href=" www.volvoforum.nl/ "> www.volvoforum.nl daar zeuren ze niet zo,....( tenzij ze vanuit hier weer daar gaan kijken)

Tot morgen ,....

Beantwoord door V700 register in topic Janneman
Je hebt helemaal gelijk !
Je hebt iets zelf en goedkoop opgelost,daar kunnen sommige ( die met de 2 linker handen ) niet tegen,deze mensen moeten naar de dealer en betalen daar dan de hoofdprijs.Maar goed ,hulde voor jou ( misschien tijdelijke ) oplossing.!!! laat ze maar lullen,......
De volgende keer zet je jou oplossing maar op het <a href=" www.volvoforum.nl/ "> www.volvoforum.nl daar zeuren ze niet zo,....( tenzij ze vanuit hier weer daar gaan kijken)

Tot morgen ,....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2007 21:43 #1182016
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sluiten!
Ik stel voor dit draadje direct te sluiten. Dit gaat de verkeerde kant op. Ik kan hier op reageren maar zal dat niet doen. Dergelijke opmerkingen zijn het simpelweg niet waard. Valt me ook enigszins (zwak uitgedrukt) tegen als ik eerlijk ben. m'n uitleg was blijkbaar niet voldoende.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2007 21:49 #1182018
door V700 register
En de volgende keer gewoon KLETSEN IN DE KLETS HOEK daar is ie namelijk voor .

Beantwoord door V700 register in topic Vind ik ook
En de volgende keer gewoon KLETSEN IN DE KLETS HOEK daar is ie namelijk voor .

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2007 23:41 #1182228
door Mathy van Nisselroy
Hallo Jan
Met dit fenomeen is eigen aan een forum, waar mensen ook voor de gezelligheid komen. Het gebeurd ook met draadjes die ik start. Of je begint over het één, iemand anders stelt een tussenvraag en vervolgens gaat het alleen nog maar over dat onderwerp. En soms is dat wel eens vervelend. Dat snap ik. Tegelijkertijd doe ik er zelf ook aan mee. Humor is toch het zout in de pap die we maatschappij of forum noemen. Uiteraard proberen we als moderators te voorkomen, dat het al te erg de spuigaten uitloopt. Geloof me maar, da's niet altijd gemakkelijk. Ieders grenzen liggen tenslotte anders.
Ik hoop dat je, na je begrijpelijke teleurstelling of misschien zelfs kwaadheid, toch door de humor heen kunt kijken. Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd. En als je bijdrage ooit "voor goed" opgeslagen wordt, dan wordt de onzin er echt wel tussenuit gehaald.
Groetjes
Mathy (moderator)
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Jan
Janneman schreef : Poe poe,
Het was eigenlijk wel bedoeld als serieuze opmerking waar wellicht een ander ook nog eens iets aan heeft. Maar nee, het moet weer vol ongein worden geschreven.
Was de kleuter-kletshoek vol
Met dit fenomeen is eigen aan een forum, waar mensen ook voor de gezelligheid komen. Het gebeurd ook met draadjes die ik start. Of je begint over het één, iemand anders stelt een tussenvraag en vervolgens gaat het alleen nog maar over dat onderwerp. En soms is dat wel eens vervelend. Dat snap ik. Tegelijkertijd doe ik er zelf ook aan mee. Humor is toch het zout in de pap die we maatschappij of forum noemen. Uiteraard proberen we als moderators te voorkomen, dat het al te erg de spuigaten uitloopt. Geloof me maar, da's niet altijd gemakkelijk. Ieders grenzen liggen tenslotte anders.
Ik hoop dat je, na je begrijpelijke teleurstelling of misschien zelfs kwaadheid, toch door de humor heen kunt kijken. Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd. En als je bijdrage ooit "voor goed" opgeslagen wordt, dan wordt de onzin er echt wel tussenuit gehaald.
Groetjes
Mathy (moderator)
Moderators: Jerry Stam