slecht station lopen MAAR niets als ik de connector bij de luchfilter los koppel
- V700 register
- Nieuw lid
-
<div>
</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<div>
</div>
<div>
ps den bosch-eindhoven is zo gedaan timen
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Timen woont ietsje verder dan Den Bosch of Eindhoven.
Maar waar woon je zelf dan? Den Bosch of Eindhoven.
De diagnose die je nodig hebt is inderdaad de pigtail, de derde van de vier die je gevonden had.
<a href="/node/374" target="_blank">Deze dus. </a>
Eigenlijk staat de hele handelwijze in de posting vermeld, dat moet lukken.
Mogelijk moet je de handel eerst goed aansluiten en de storingscodes na het uitlezen even resetten om te zien of het euvel zich weer of nog voordoet.
Testrit dient wel 5 minuten te duren en met minimaal 45 kilometer per uur als pieksnelheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<div>
</div>
<div>
ik woon in eindhoven ja.
</div>
<div>
</div>
<div>
Maar ff de pigtail is het draadje wat aan de zijkant van de diagnosedoos zit? waar haal ik dat draadje vandaan bedoel ik eigenlijk.
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
De diagnose doos of doosjes, hebben een dekseltje.
Dat kun je er met beleid afhalen en dan zie je bij box A een drukknop en een LED. Aan het kapje vwat er van dat doosje af komt, zit een plastic draadje om te voorkomen dat het dekseltje op de grond valt en een draadje, met ee wit plastic stekkertje, enkelpolig, rond.
Deze kun je uit het houdertje trekken, en in opening met bijschrift 2 (= positie 2) steken.
Met oen en papier bij de hand en de uitleg, die je even kunt afdrukken, kun je hem dan uitlezen, resetten en na ee testritje weer testen.
Voldoende info?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<div>
</div>
<div>
thanx u allen en een prettige avond
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet alleen het doosje vinden, wat gewoon aan de bestuurderskant bij de demper zit, dekseltje eraf en draadje op de goeie plek.
Op het knopje drukken kan in het donker ook, het LED-je zie je dan veel beter dan in de volle zon.
Kijk maar effe wat handig is..............
De LMM heb ik nog niet opgezocht, maar ik vermoed dat het dezlfde is als die je nu hebt.
30 kilometer is niet zo heel ver, nee, je kunt hem komen testen, als mijn thuissituatie het qua drukte toelaat.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Baseman schreef : Dat kun je er met beleid afhalen en dan zie je bij box A een drukknop en een LED.
Even voor de duidelijkheid. Het kan zijn dat je maar één "box" hebt. Daar staat dan waarschijnlijk geen "A" op. De auto van Bas heeft twee boxjes. Eentje dus met een "A" erop en die andere dus met een "B". Maar als je telt hoeveel van de gaatjes daarin bezet zijn, vraag je je af, waarom Volvo niet gewoon alles in één "doosje" gestopt heeft.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog niets getest ff te druk.
Verder loop ik naar mijn werk dus de auto staat vaak een beetje stil.
Dit weekend nasar Lowlands dus er komt dan ook niks van. Volgende week..ik denk zelfs maandag ga ik testen.
Gegroet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kwam toevallig op e-bay deze advertentie voor een luchtmassameter tegen. Volgens de beschrijving zou hij moeten passen toch?
<a href=" cgi.ebay.nl/LUFTMASSENMESSER-VOLVO-240-7...QQrdZ1QQcmdZViewItem " target="_blank">Luchtmassameter op eBay
[edit moderator] Link aangepast [end edit]