Overslaande motor, deels verholpen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoor het graag, vriedelijke groet,
Klaas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt een tang nodig om de plaatjes te pakken, maar met een magneetje lukt het ook, en je hebt een klepstelsleuteltje nodig. Dat laatste ding, zorgt voor voldoende ruimte om het plaatje eruit te krijgen.
Micrometertje, wellicht handig.
Prima sleuteldag klus, want de plaatjes zelf zijn er in behoorlijk wat maten en ik neem niet aan dat je al weet wat er in zit, laat staan dat je weet wat er in moet.
Daarnaast heb je op de sleuteldag natuurlijk aanwezigen die je eventueel kunnen bijstaan.
Ik heb de micrometer en klepstelsleutel standaard in de sleuteldag-koffer.
Tot mijn schrik zie ik trouwens dat de volgende sleuteldag PAS ergens in september is.....?? Shit, dat duurt nog lang.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je komt uit de buurt, je bent er de 16e? Wellicht is er een beetje tijd over, dan kijken we wel effe.
Je weet inmiddels dat ik er ook erg lang mee geklust heb......als je je berichtje gelezen hebt......
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Voor meer info en plaatjes kun je <a href=" volvolvo.nl/index.php?option=com_smf&...=30&topic=1385.0 " target="_blank">hier ook even kijken
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een van de "Timen Tools?"Covik schreef : In mijn assortiment Volvo gereedschap zit ook een klem en een beugel om de kleppen open te drukken.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb nog geen assortiment plaatjes, dus dat wordt opmeten, terugstoppen en dan bij brezan oid de juiste maat bestellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De klem is origineel van Volvo. De beugel van Locktite dacht ik. Tang om plaatjes uit te nemen heb ik geloof ik ook.bodejodel schreef :
Een van de "Timen Tools?"Covik schreef : In mijn assortiment Volvo gereedschap zit ook een klem en een beugel om de kleppen open te drukken.