voordelen lege katalysator
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meer herrie ??Meer vermogen??Minder verbuik ??
Wie het weet mag het zeggen, alvast bedankt voor jullie meningen,
Eric van den Born

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de apk van 3 weken geleden was het CO2 % 0,3 , dus dat mag geen probleem zijn.
Eric

- V700 register
- Nieuw lid
-
In dat geval ben ik ook wel benieuwd naar geluidsproductie en vermogensstijging.Ik heb nog een oude kat liggen, die ik daar dan mooi voor kan gebruiken....
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als dat echt zo is dan kan ik er misschien ook eens een bezemsteel doorheen rammen.Maar ik twijfel aan de vermogenstoename... een niet-turbo motor heeft niet zoveel baat bij een onbegrenste flow als een turbomotor. Het zou volgens mij zelfs kunnen dat ik wat koppel inlever in de lage toeren. (en dat wil je niet met een 16V)Baseman schreef : Tot bouwjaar 1995, dus met U9 op het kenteken, hoeft hij er alleen visueel onder te hangen toch?
In dat geval ben ik ook wel benieuwd naar geluidsproductie en vermogensstijging.Ik heb nog een oude kat liggen, die ik daar dan mooi voor kan gebruiken....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gait

- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Ik kan het trouwens niet aanraden om het binnenwerk eruit te halen, zoals ik gedaan heb. Wat een werk is dat zeg! Er zit echt heel veel metaal (aluminium?) in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En je wil niet eens weten hoe giftig die zooi is !Jeffrey schreef : Ik kan het trouwens niet aanraden om het binnenwerk eruit te halen, zoals ik gedaan heb. Wat een werk is dat zeg! Er zit echt heel veel metaal (aluminium?) in.
Gait