Verslag Zaltbommel 27 jan 2007

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2007 17:35 #1156182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lid worden
Kan altijd tijdens de sleuteldag, maar je kunt het inschrijvingsformulier ook downloaden van deze site en naar de secretaris sturen. Let wel op, het postbus adres is verhuisd naar Utrecht, dus neem wel het goede,
Alvast welkom!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2007 19:43 #1156193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok

rluigies schreef : Hoi Hans,
Hoe zit het met dat nieuwe remlicht??
Ik weten even niet waar je woont, maar als jij dat wel weet, neem ik aan, kun je er ook een regiocoordinator mee benaderen. Dan kan die weer scoren..... met een nieuw adres erbij.
Als het Gelderland of Utrecht is, dan ben ik de klos, maar gaan we er een keer gezellig heen.
groetjes,

Ik woon in Sliedrecht (vlakbij dordrecht). Je bedoelt dat ik de regiocoördinator kan benaderen voor een nieuw sleuteldagadres? Wie is "mijn" regiocoördinator?
A.s. zaterdag gaan we verder werken aan het remlicht, zodat het lampje "defect lampje" niet meer brand bij het remmen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2007 15:12 #1158593 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch niet helemaal opgelost

Wouter1973 schreef : Fijn dat het geholpen heeft, die CIS-klep schoonmaken! En graag gedaan, blij dat ik heb kunnen helpen.

<div></div><div>Nou helaas is het toch nog niet helemaal opgelost. Een week erna kreeg ik nu juist dat mijn toerental af en toe zakte naar 500 toeren waardoor de motor bijna afsloeg. Het is twee keer gebeurd dat die afsloeg in de file. Ik zie als het toerental daalt dat de dashboard verlichting even kort dimt, ook de verlichting van de radio. De twee keer dat die afsloeg gingen de lichtjes van SRS en Lamda branden. Ook ging het lichtje van de airco een keer knipperen. Na opnieuw starten was alles weer normaal. Dit gebeurde beide keren totaal verschillen, daardoor vermoed ik niet dat die lichtjes aangeven waar de storing zit.</div><div></div><div>Verder had ik van de week weer een keer dat hij stationair weer naar de 1500 toeren schoot, dat ging over naar motor af zetten en weer opnieuw starten. Dit was de eerste keer weer sinds 28 januari.</div><div></div><div>Het onrustige toerental (dus het dalen naar 500 toeren) lijkt verholpen te worden als ik de ecc uitzet. Ik krijg het vermoeden dat het iets te maken heeft met stroomdipjes, dus als de airco oid aanslaat. Kan het zo zijn dat door een kort tekort aan stroom een computer voor het stationair toerental in de war raakt? </div><div></div>

Moderators: Jerry Stam