Verslag Zaltbommel 27 jan 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom ik met de zwarte oke
rond 15.00 is perfect.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Emo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
<a href="/?q=node/9060">op 12 mei bij Nordicar </a>740 estate 1987 schreef : Hoorde vandaag ergens in mei
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of is dat te laat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed punt. Moet in ieder geval wel even bij stil gestaan worden. ALV?Emo van Halsema schreef : Ik ben ooit als regiobestuurder van de V44 club bij Vos in Zaltbommel geweest. daar deden ze (misschien terecht) moeilijk over verzekering en aansprakelijkheid. Zit wel wat in, stel, een volvo baksteen (snel 1400kg) dondert van een brug, iemand er onder .., of de hele tent brand af. Geen idee hoe dit bij ons 700 clubje is geregeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hey Hans,Hans L schreef : Bij deze ben je van harte uitgenodigd Rob! Ik laat je de tijd nog even weten want mijn zoon moet proefzwemmen (voor zijn A diploma over 2 weken) en daar wil ik natuurlijk bij zijn. Ik verwacht ergens in de loop van de middag. Wanneer schikt het jou?
Heb inmiddels begrepen dat je vanaf een uur of drie beschikbaar bent a.s. zaterdag. Kom ik ook tegen die tijd. Lijkt me gezellig worden. Stuur je me nog maar even een PB met je adres OK?
Die sleuteldag bij onze "volvo-juwelier" lijkt me een hele goeie voor de rondvraag. Ik heb trouwens vandaag wel een andere sleuteldatum gehoord nl. ergens in maart bij Carlo Schmidt in Gemert. Maar goed, voor wat het waard is. . .
CU
Rob K.