Spanning zakt in na afzetten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2006 01:02 #1136105
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog niet...
Hallo Andr�©
Nee, nog niet. Goed dat je over uitlijnen begint. Dat moet ik ook nog een keer laten doen. Ik heb in Gemert met behulp van een aantal clubleden de rubbers aan mijn reactiestangen vervangen en ze moet dus uitgelijnd worden. Deze week maar gelijk even een afspraak maken.
Een camper met twee starre assen? Is ie erg groot?
Groetjes
Mathy
Nee, nog niet. Goed dat je over uitlijnen begint. Dat moet ik ook nog een keer laten doen. Ik heb in Gemert met behulp van een aantal clubleden de rubbers aan mijn reactiestangen vervangen en ze moet dus uitgelijnd worden. Deze week maar gelijk even een afspraak maken.
Een camper met twee starre assen? Is ie erg groot?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2006 19:46 #1136135
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog niet...
Hallo Volvisti
Nog steeds niet bij dealer of automaterialenhandel geweest. Maar wel de spanning nog eens gemeten vanmiddag. 12,36 Volt. Maar er viel me nog iets op. Terwijl de vorige keer dat ik keek (tijdje geleden) de accu nog een groen ringetje liet zien, was het ringetje nu rood. Volgens de sticker op de accu betekend dat "replace". En aangezien ik niet twijfel aan de zelfkennis van de accu, denk ik dat we dat binnenkort maar moeten doen. Ik denk wel dat ik voor een "zwaardere" uitvoering kies, zodat ik niet zo snel het risico loop, dat de auto niet meer wil starten, als ik o.a. de binnenverlichting aanlaat terwijl de motor niet loopt.
Wat zou een redelijke capaciteit zijn? Ik denk wel, dat ik er weer eentje met zo'n ruitje uitkies. Zijn er merken die ik moet laten staan of zeker in overweging moet nemen?
Groetjes
Mathy
Nog steeds niet bij dealer of automaterialenhandel geweest. Maar wel de spanning nog eens gemeten vanmiddag. 12,36 Volt. Maar er viel me nog iets op. Terwijl de vorige keer dat ik keek (tijdje geleden) de accu nog een groen ringetje liet zien, was het ringetje nu rood. Volgens de sticker op de accu betekend dat "replace". En aangezien ik niet twijfel aan de zelfkennis van de accu, denk ik dat we dat binnenkort maar moeten doen. Ik denk wel dat ik voor een "zwaardere" uitvoering kies, zodat ik niet zo snel het risico loop, dat de auto niet meer wil starten, als ik o.a. de binnenverlichting aanlaat terwijl de motor niet loopt.
Wat zou een redelijke capaciteit zijn? Ik denk wel, dat ik er weer eentje met zo'n ruitje uitkies. Zijn er merken die ik moet laten staan of zeker in overweging moet nemen?
Groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2006 23:05 #1136152
door André Struis
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Met star bedoel ik: geen onafhankelijke wielophanging.
Groot? Mercedes 307 met opbouw. Wielbasis verlengd tot 3,90 mtr.
Motor van een 08 erin gebouwd.
Uitlijnen vandaag niet gelukt, computerstoring. Morgen dan maar, helemaal rustig op zondag.
Andr�©
Beantwoord door André Struis in topic starre assen
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Met star bedoel ik: geen onafhankelijke wielophanging.
Groot? Mercedes 307 met opbouw. Wielbasis verlengd tot 3,90 mtr.
Motor van een 08 erin gebouwd.
Uitlijnen vandaag niet gelukt, computerstoring. Morgen dan maar, helemaal rustig op zondag.
Andr�©
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2006 20:14 #1136201
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geloof het of niet
Hallo Volvisti
Jullie zullen het niet geloven, maar de spanning was net 12,38 Volt en de ring in het venstertje van de accu was zilverkleurig/onzichtbaar. Morgen maar even laten nakijken.
Groetjes
Mathy
Jullie zullen het niet geloven, maar de spanning was net 12,38 Volt en de ring in het venstertje van de accu was zilverkleurig/onzichtbaar. Morgen maar even laten nakijken.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam