Verzwaarde veren of hulpveren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2007 21:04 #1160239
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo,
Mijn ouders rijden
Hallo,
Mijn ouders rijden een 940 GL Turbo sedan en gaan dit jaar met de caravan op stap naar Frankrijk. Mijn vader vindt dat de veren te slap zijn die er nu onder liggen. Is de optie van de zwaardere veren waar hier over gesproken wordt een goede optie? Of komt de auto dan een heel stuk hoger te staan? Dit is nl niet wat mijn vader wil bereiken. De auto staat mooi recht op het moment en zakt niet ernstig door als deze beladen is.
Is er nog aan deze verzwaarde veren te komen via hier? Of is via een andere weg handiger?
Hoop reacties te krijgen.
Groeten Jarl
Mijn ouders rijden een 940 GL Turbo sedan en gaan dit jaar met de caravan op stap naar Frankrijk. Mijn vader vindt dat de veren te slap zijn die er nu onder liggen. Is de optie van de zwaardere veren waar hier over gesproken wordt een goede optie? Of komt de auto dan een heel stuk hoger te staan? Dit is nl niet wat mijn vader wil bereiken. De auto staat mooi recht op het moment en zakt niet ernstig door als deze beladen is.
Is er nog aan deze verzwaarde veren te komen via hier? Of is via een andere weg handiger?
Hoop reacties te krijgen.
Groeten Jarl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2007 08:34 #1160296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkrijgbaar.
Ik kan niet in zijn schuurtje kijken, maar ik verwacht dat je ze via <a href="/?q=privatemsg/msgto/833" target="_blank">Wytze</a> nog wel kunt krijgen.Moet je ze er wel zelf even onderschroeven.....
Ik heb ze ook bij hem vandaan, ter ophefiing van het extra gewicht van de gastank.De auto staat nu weer mooi recht.
Je kunt je vraag ook eens aan Wytze stellen, wellicht dat hij op afstand kan beoordelen of het handig is verzwaarde veren toe te passen of hulpveren.
Ik heb ze ook bij hem vandaan, ter ophefiing van het extra gewicht van de gastank.De auto staat nu weer mooi recht.
Je kunt je vraag ook eens aan Wytze stellen, wellicht dat hij op afstand kan beoordelen of het handig is verzwaarde veren toe te passen of hulpveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2007 16:38 #1160324
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor je antwoord.
Bedankt voor je antwoord. Ik ga eens contact opnemen en dan moet t wel goed gaan komen.
Groeten Jarl
Groeten Jarl
Moderators: Jerry Stam