Gas inbouwen, ja/nee? Of iets anders
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2006 18:41 #1131173
door V700 register
En ik heb het reservewiel los achterin liggen(heb namelijk een rolhoes). Als ik de ruimte in de kofferbak nodig heb verhuist het reservewiel tussen de voorstoel en de achterbank.
Groetjes Harnt
Beantwoord door V700 register in topic Re: twintank
Ik heb, zoals een stukje hierboven vermeld, ook net een gasinstallatie in mij auto. Deze is er in november ingekomen. Heb toen ook gevraagd of er een twintank in kon maar toen is mij vertelt dat die niet meer leverbaar zijn. Heb er dus nu een ringtank in zitten van 66 liter bruto(als ik de tank leeg heb gaat er +/- 50 liter in).Jerry schreef : Ja dat past prima en ik ben net aan mijn 4de estate begonen met lpg en ik ben alleen nog maar twintanken tegen gekomen.
Ik heb mijn reserve wiel rechtop tegen het rechter achterraam staan met een spanband vast en dat zit prima.
Mvg Jerry
En ik heb het reservewiel los achterin liggen(heb namelijk een rolhoes). Als ik de ruimte in de kofferbak nodig heb verhuist het reservewiel tussen de voorstoel en de achterbank.
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2006 22:55 #1131197
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Installatie met ringtank
Installatie met ringtank ââ??¬1050!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2006 23:24 #1131199
door V700 register
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Lijkt me interessant een LPG-installatie voor 1050; waar haal je die?</font>
<font face="Verdana" size="2">Wat betreft de rolhoes: als die niet aanwezig is kan die later ingebouwd?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Jullie hebben het vast al door: ik ben een leek op Volvo-gebied en stel daarom maar vragen.....ik denk maar zo: "niet gevraagd is niet geweten" en wat ik zo lees op de verschillende forums kan dat hier....</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Blijft nog de vraag welke LPG-installatie aan te raden is: Vialle, Prins, Necam of iets anders.......graag hoor ik van ervaringen en/of adviezen?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Met groet,</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif"><font size="2"><font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Henk Hof</font>Annen</font></font>
Beantwoord door V700 register in topic Re: 1050; rolhoes, Vialle, Prins, Necam o.i.d.
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Lijkt me interessant een LPG-installatie voor 1050; waar haal je die?</font>
<font face="Verdana" size="2">Wat betreft de rolhoes: als die niet aanwezig is kan die later ingebouwd?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Jullie hebben het vast al door: ik ben een leek op Volvo-gebied en stel daarom maar vragen.....ik denk maar zo: "niet gevraagd is niet geweten" en wat ik zo lees op de verschillende forums kan dat hier....</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Blijft nog de vraag welke LPG-installatie aan te raden is: Vialle, Prins, Necam of iets anders.......graag hoor ik van ervaringen en/of adviezen?</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2">Met groet,</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif"><font size="2"><font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Henk Hof</font>Annen</font></font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2006 23:55 #1131201
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zie
Moderators: Jerry Stam