schakelaars stoelverwarming
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verwarming van mijn bestuurderstoel doet het niet meer..... ik heb beide relais die onder de stoelen(leder) zitten reeds verwisseld en nog steeds doet de bestuurderstoel het niet. Terwijl de passagierstoel het op beide relais doet.
Ik hoor als ik de verwarming van de passagierstoel aanzet een klikje van het relais terwijl ik dat op de bestuurderstoel niet hoor en ook niet voel aan het relais.
Nu dacht ik gisteren avond even snel de schakelaars te wisselen om te zien of het probleem daar in zit alleen zag ik niet zo snel de stekkers zitten.
Zitten deze schakelaars rechstreeks gesoldeerd aan een 940 of zitten die stekkers verborgen in het middenconsole. uit 93?
en weer bedankt,
carlo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de middenconsole zitten de schakelaars meestal met stekkers aan de bedrading vast.
Ik kan via de voorraad uit de gestripte 940 van Jan Snijder (of Jan zelf natuurlijk) nog wel twee schakelaars leveren.
<cite>Maarten de Rijke, Lidnr 25,</cite>
<cite></cite><cite>740 TIC, MJ '90, Zilver Met. (130)</cite>
<cite></cite><cite>V70 2.5 TDi, MJ '01, Black Stone (019)</cite>
- V700 register
- Nieuw lid
-
en rechts kan verwisselen.
groet, carlo
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het kader van een zeer vroege voorjaars schoonmaak heb ik gisteren de middenconsole geheel gedemonteerd en daar zaten keurig 3 stekkertjes aan.
2 voor de stoelverwarming en 1 voor het lampje. De drie snoertjes zijn erg kort, maar zijn wel los te maken en te verwisselen.
Dit ter info.......
Volvo 940 Polar U9 Royal Red 281.000kms.B230FB blok met blijkbaar een LPG gastank.
- V700 register
- Nieuw lid
-
schakelaars worden vervangen? das nou jammer...
bedankt!
carlo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op zich is het niet zo bar veel werk om die middenconsole te verwijderen.
Onder de asbak, die er uit moet, zit de zekeringen kast. Als je die bereikbaar hebt, zit er als het goed is een schijfklemmetje waar de middenconsole mee vast zit. Als je die los haalt en de 2 schroeven onder de handrem handel losmaakt, ben je er al, op een paar schuif/insteek-verbindingen na dan, die aan weerszijden van de handremhandel de zijpanelen van de middenconsole op zijn plek houden.
Wel effe in zijn 2 of 4 zetten, anders krijg je dat middenpaneel er niet uit. 't Is een kwestie van een paar minuten, beter zeker weten en uittesten, dan een verkeerde conclusie trekken toch?
Volvo 940 Polar U9 Ruby Red 281.000kms.B230FB blok met blijkbaar een LPG gastank.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
....kan ik zeggen dat ik die naam ooit eens gekregen heb als computeraccount, op basis van achternaam en eerste voorletter, ingekort tot 8 karakters.
Tsja, dan blijft er kooijmab over, maar ik begin nu te twijfelen of ik mijn usernaam niet nog zal wijzigen (wat technisch niet kan, dus nieuwe aanmaken?...) ...........
Anyway, gedachtenloos hier gebruikt, is wel lekker duidelijk.....
@ quattroman: Iets gehad aan de uitleg ?
Volvo 940 Polar U9 Ruby Red 281.000kms.B230FB blok met blijkbaar een LPG gastank.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In je profiel kun je je gebruikersnaam veranderen in welke naam je maar wiltkooijmab schreef : ....kan ik zeggen dat ik die naam ooit eens gekregen heb als computeraccount, op basis van achternaam en eerste voorletter, ingekort tot 8 karakters.
Tsja, dan blijft er kooijmab over, maar ik begin nu te twijfelen of ik mijn usernaam niet nog zal wijzigen (wat technisch niet kan, dus nieuwe aanmaken?...) ...........
Anyway, gedachtenloos hier gebruikt, is wel lekker duidelijk.....
@ quattroman: Iets gehad aan de uitleg ?
Haal kooimab weg in vul daar je schermnaam die je wilt gebruiken in samen met je wachtwoord indienen en op refresh of vernieuwen klikken.
Hej dÃ?Â¥ Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Toon: Ik heb inmiddels gezien dat het kan, dat wijzigen, maar nu nog een naam bedenken..
Thanks for the tip..............
Volvo 940 Polar U9 Ruby Red 281.000kms.
B230FB blok met blijkbaar een LPG gastank.