Kleine tank?!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2006 01:20 #1139889 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: 75 versus 80 liter en de benzinemeter
Hallo Edo

Volvo Project schreef : Er stond daar wel, dat jij ook geïntesseerd bent in een 75 liter tank. Hoever ben jij ermee?

Geinteresseerd ben ik nog steeds. Maar er ligt nog wat ander spul dat er eerst op moet. En zoals gewoonlijk zijn m'n wensen nog steeds groter dan m'n budget. Maar als je ervaring opdoet, al is het alleen maar op het gebied van aanschaf (lees: waar heb je 'em gevonden en wat wilden ze ervoor hebben), hoor ik die graag.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2007 11:23 #1155619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Past het wel?
Nou heb ik van Henk, die 20l extra tank overgenomen. Maar lees net dat deze tanks officeel voor een Sedan zijn. Passen ze eigenlijk wel in een Estate?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2007 20:37 #1155650 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 't is maar hoe je het bekijkt
Hallo Tim

timtdic schreef : Nou heb ik van Henk, die 20l extra tank overgenomen. Maar lees net dat deze tanks officeel voor een Sedan zijn. Passen ze eigenlijk wel in een Estate?

Passen is een relatief begrip. Technisch waarschijnlijk wel. Maar optisch? Als je hem op die plek inbouwt, waar ie in de sedan ook zit, dan komt ie boven de laadvloer te liggen, net achter de achterbank. Mooi is anders. En of je het door de APK of politiecontrole krijgt is ook maar de vraag.
Het is trouwens geen 20 liter tank. Als je hem op de 60 liter tank aansluit, kun je er in totaal 20 tot 22 liter meer in kwijt. Ik zou voor de 75 liter tank gaan als ik jou was. En iemand met een sedan zoeken die graag zo'n extra tank wil hebben.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2007 22:13 #1155659 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke iemand ruilen?
Het gaat om een station, van 87. dus ik neem aan dat daar de 60l tank inzit. Hiervoor wil ik graag de 75l tank in de plaats hebben. Dus als er iemand wil ruilen voor een 20l extra tank voor een sedan. Dan doe ik dat graag.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2007 23:52 #1155678 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vlotter
Hallo Tim
Zoals ik elders al uitgelegd heb, kun je proberen of de vlotter van de 60 liter tank op de 75 liter tank past. Maar ik heb nog niet gehoord dat iemand dat geprobeerd heeft. De weerstanden in de vlotters zijn verschillend en zijn ook andersom aangesloten. Je zult dus waarschijnlijk ook de brandstofmeter moeten vervangen.
@allemaal: weet iemand of je bij die potmeter kunt komen en of die (gemakkelijk) te vervangen is? 
Groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam