differentieel kapot
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-02-2009 18:12 #759103
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic differentieel kapot
Pakking is toch niks mis mee? Gat voor de vlotterkamer is er keurig uitgesneden... 
Top dat je zelf aan de carb gaat beginnen. Ik vond het persoonlijk een leuk werkje - ook al had ik nog nooit iets vergelijkbaars gedaan.

Top dat je zelf aan de carb gaat beginnen. Ik vond het persoonlijk een leuk werkje - ook al had ik nog nooit iets vergelijkbaars gedaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-02-2009 18:48 #759108
door V300 register
Ik heb nog veel meer plannen met m'n volvo, zoals de achterklep vervangen (inclusief de gasveren, want m'n stok is niet zo handig met openhouden als ik de boodschapjes in wil laden), de motorkap vervangen, ik zal ongetwijfeld ook wel kunnen leren om de transmissie te reviseren (als ik wat meer bijgeleerd heb natuurlijk) en ook mijn interieur heeft wat aandachtpuntjes.
Ik begin nog maar net en heb best veel werk, maar ik heb er zin in!
Mijn plan van aanpak is simpel; klein beginnen en groots eindigen.
Ik begin nog maar net en heb best veel werk, maar ik heb er zin in!
Mijn plan van aanpak is simpel; klein beginnen en groots eindigen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2009 15:45 #759908
door V300 register
Erik je mailbox is vol 
Maar de kleurcode is 184-2 en ook de gasveren zijn welkom!!
De achterklep mag ook in een iets afwijkende kleur zijn.
Ik denk er over om de volvo in de toekomst toch over te laten spuiten (na het wegwerken van een aantal roestplekken).
Wat betreft de gasveren, zijn daar ook verschillende van?
Ik heb namelijk gekeken of er iets op stond van een nummer of naam, maar kon niks vinden.

Maar de kleurcode is 184-2 en ook de gasveren zijn welkom!!
De achterklep mag ook in een iets afwijkende kleur zijn.
Ik denk er over om de volvo in de toekomst toch over te laten spuiten (na het wegwerken van een aantal roestplekken).
Wat betreft de gasveren, zijn daar ook verschillende van?
Ik heb namelijk gekeken of er iets op stond van een nummer of naam, maar kon niks vinden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2009 16:25 #759914
door V300 register
Hoi Petra,
Leuk om te lezen allemaal, een knutselaar erbij:) ,mocht je nog interesse hebben in plaatwerk, heb ik nog wel liggen en voor de toekomst weet ik ook nog wel een voordelig adresje voor het spuitwerk, voor zover je dat zelf al niet hebt.
Heb nog een 340 staan die binnenkort uit elkaar gaat dus onderdelen in overvloed.
Leuk om te lezen allemaal, een knutselaar erbij:) ,mocht je nog interesse hebben in plaatwerk, heb ik nog wel liggen en voor de toekomst weet ik ook nog wel een voordelig adresje voor het spuitwerk, voor zover je dat zelf al niet hebt.
Heb nog een 340 staan die binnenkort uit elkaar gaat dus onderdelen in overvloed.
Moderators: Mark Smeets